Se enkelt indlæg
Gammel 08-05-2009, 13:54   #4
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Min førtidspensionssag har kørt siden 2007, hele 2008 gik med at indhente informationer og få lavet speciallægeerklæring. Og grunden til sagen strandede lidt, var fordi jeg ikke kunne arbejdsprøves....for så skulle de indhente endnu flere informationer bare pga dét!!!

Suk.

Men bare man har sagsbehandler og lægekonsulent på sin side, så plejer det at gå godt.

Og hvis dine diagnoser ikke kommer med i ressourceprofilen, så kan du heldigvis selv tilføje dem, men sagsbehandlerne plejer at skrive det hele....medmindre de er dybt imod man får førtidspensionen, og med vilje gør det svært for borgeren at få en vandtæt ressourceprofil udarbejdet. Det har man før hørt om!!!

............og københavnergruppen finder du via forsiden. Nede i bunden af forsiden er der en der hedder Forum kategorier - den klikker du på - og nede nær bunden finder du gruppen for København.

Meld lige om det var forklaring nok, hehe...

Sidst redigeret af Webmaster; 10-05-2009 kl. 02:07. Årsag: 2 indlæg lige efter hinanden lagt sammen til et...brug venligst REDIGER knappen for tilføjelser til indlæg
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat