Se enkelt indlæg
Gammel 30-12-2010, 10:21   #2
LUM
Har ikke tid til andet end K10
 
Tilmeldingsdato: 04-09 2008
Lokation: Vesthimmerland
Indlæg: 2.623
Blog Indlæg: 2
Styrke: 19
LUM er ved at flytte ind på K10LUM er ved at flytte ind på K10
Der skal nok komme mere brugbare svar end mit.

Som udgangspunkt tror jeg godt de må stanse uden de papirer, men de må vist ikke stanse så længe du er i behandling, eller venter på behandling.

RP en skal du have til godkendelse, men desværre står der intet i lovteksterne om dette, jeg har selv lige oplevet netop det ikke ske. Det forhold bør du klage over.

Aktindsigten, der er det sådan at ferier og sygdom ikke er nogen undskyldning, og dog, for i så tilfælde bør folks sag sættes i bero, til folk har modtaget aktindsigten (det betyder også ingen stansning) Dette ikke bare bør men SKAL du klage over omgående, fordi det er din retssikkerhed de tilsidesætter, da du er en haster skriver en mail du til borgmester, og evt borgerrådgiver og byrådet. Kan de finde på at gøre det ved dig, kan de finde på at gøre det ved alle andre også, og slipper de af sted med det, så får du samme behandling igen senere i din sag, det skal du IKKE finde dig i.

Når dine sygedagpenge er stanset anker du selvfølgelig afgørelsen, men §§ er andre langt bedre inde i på dette område end jeg.
LUM er ikke logget ind   Besvar med citat