Se enkelt indlæg
Gammel 04-04-2010, 12:17   #15
Sandie75
Hvor skulle jeg ellers være
 
Sandie75s avatar
 
Tilmeldingsdato: 24-01 2010
Indlæg: 185
Styrke: 15
Sandie75 er ny på vejen
Citat Maj-britt
Jeg har min. 1 times transport fra Sengeløse til Skolevej, det giver så 25 timer om ugen, nu taler vi næste fuldtidsjob.

Var jeg i stand til at være væk hjemmefra i 35 timer om ugen, så havde jeg været i job for lang tid siden.

Jeg døjer med:

Raynauds fænomen
kroniske lænde/rygsmerter
tennis- og golfalbuer på begge sider
begyndende slidgigt i begge hænder
kronisk uro i benene
svære forstyrrelser af nattesøvnen
depression.

Jeg går med rollator, jeg kan ikke sidde/ stå/ ligge i lang tid uden voldsomme smerter og 35 timer ude vil i den grad påvirke min hverdag så meget at jeg ingen ide har om, hvordan det vil gå.

Men så forstår jeg ikke, hvorfor du ikke tager i mod til tilbud om svømning, da det vil kunne gavne dig en hel del.

Man må også gerne selv forsøge, at få det lidt bedre... Så som når man har KOL, vil det jo klart være smartest at stoppe med at ryge i stedet for at fortsætte og forværre sin sygdom.

Det kan godt være at nogen mener at jeg peger fingre, men ved at lave sådanne indlæg om at man pludselig kan en masse ting, går altså også udover os andre.
Der er jo sikkert en del sagsbehandlere der læser med og hvad mon de tænker og jeg vil simpelthen ikke sættes i bås på den måde fordi en anden bruger det ene øjeblik skriver at hun intet kan og det næste øjeblik kan en del ting.

Og lige et svar mere til dig spørgsmål...

Knægten kunne tage den rute langt hurtigere på cykel end gå og vente på mig, men den tur om lørdagen giver mig frisk luft, lidt motion og ren hygge med familien. At jeg kan gå den tur på gode lørdage, betyder jo ikke at jeg dermed kan få 37 timers job som reklameudbringer, vel??

Hvem pokker snakker 37 timer, men et flexjob kunne være en mulighed i stedet for pension.

Sidst redigeret af Stezu; 04-04-2010 kl. 13:47. Årsag: indlæg slået sammen - brug venligst redigerfunktion ved tilføjelser og skriv til flere brugere i samme indlæg
Sandie75 er ikke logget ind   Besvar med citat