Se enkelt indlæg
Gammel 13-10-2010, 23:16   #2
LUM
Har ikke tid til andet end K10
 
Tilmeldingsdato: 04-09 2008
Lokation: Vesthimmerland
Indlæg: 2.623
Blog Indlæg: 2
Styrke: 19
LUM er ved at flytte ind på K10LUM er ved at flytte ind på K10
Har ALLE nu også det?
Det ærlig talt ikke noget jeg mærker meget til sys jeg, jo helt privat er kan jeg sagtens mærke at jeg som kvinde er MENNESKE og ikke kvinde som den gang hvor kvinderne bare skulle makke ret, og holde K.

Men samfundsmæssigt har jeg ærlig talt lidt svært ved at se hvad det er for rettighedder jeg har, jeg må ikke tage en udd, jeg må ikke arbejde frivilligt, jeg må ikke rejse ud af landet, eller holde ferie, uden for hjemmets fire væge, jeg må knapt tænke selv, og skulle jeg nu være SÅ uforskammet at forlange at min ret til fx aktindsigt, fyyyye føj skam mig da, så skal jeg straffes, helt med noget hvor jeg IKKE har ret til at sige nikson det ikke okay.
Altså, ingen rettighedder, hvis jeg vil have lov at bevare retten til at overleve i vores moderne samfund, jeg er naturligvis frit stillet, til at forsøge at overleve på stenaldermaner, noget der selv sagt ikke er muligt i dagens danmark.
Jeg kan selvfølgelig også vælge at overdrage mit ansvar for mine børn til samfundet og selv finde en opgang at sove i, og en god skraldespand at leve af, men det "valg" ser jeg ikke rigtig nogen beskyttelse af mine menneskerettigheder i.
Og sidste valg, som enlig ikke er meget bedre end de foregående er at sige farvel og tak til livet, men så det problem jo også rydet af vejen, og diskautionen om rettigheder er overflødig.
LUM er ikke logget ind   Besvar med citat