Se enkelt indlæg
Gammel 01-12-2016, 12:15   #136
Brikke
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 17-02 2011
Indlæg: 60
Styrke: 14
Brikke er ny på vejen
Jeg har været til møde med sagsbehandleren og min mand var med, som han altid er.

Vi talte om min helbredsmæssige situation og kom ind på alle mine diagnoser, som stadig fremgår tydeligt i det oplæg, som Rehabiliteringteamets medlemmer får inden mødet.
Med hensyn til Funktionel Lidelse så fremgår det også klart, at jeg ikke er enig i Klinisk Funktions konklusion om, at jeg har en Funktionel Lidelse. Det er min egen læge heller ikke enig i.

Min psykolog skriver en erklæring, som kommer med i oplægget. Der skriver hun, at jeg får det værre af at være i et Ressourceforløb også selvom det ikke kan sættes igang. Desuden skriver hun, at jeg er blevet anbefalet af hende at søge førtidspension.
Hun har talt med min sagsbehandler i dag og har fortalt sagsbehandleren, at jeg efter hendes mening er dårligere end flere af de mennesker, hun har set få førtidspension. Det må sammen med hendes erklæring veje noget i forhold til Rehabiliteringsteamets beslutning.

Jeg har også givet udtryk for, at jeg ønsker at søge førtidspension. Det fremgår, at jeg afventer Rehabiliteringsteamets beslutning. Jeg må håbe, at de kommer frem til førtidspension.
Der er intet, jeg kan få det bedre af. Det fremgår også af alle lægepapirer.
Jeg skal have ro og håbe på, at det kan gøre en positiv forskel for min situation og mit helbred.

Her krydses fingre!
Brikke er ikke logget ind   Besvar med citat