Se enkelt indlæg
Gammel 06-05-2012, 23:02   #27
GentleGiant
Hjemmevant på K10
 
GentleGiants avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-05 2010
Lokation: Holstebro
Alder: 49
Indlæg: 235
Styrke: 14
GentleGiant er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af ASR Se meddelelser
Jeg ville aldrig melde mig ind. Ville simpelthen frygte tudekiks krummerne mellem tæerne.

Der er så mange på diverse overførelse indkomster der råber op om de ikke vil udstødes, hvorfor i alverden så selv gøre det??



Jeg er glad for forums som dette, bestemt. Jeg er også glad for forums omkring det at være single forældre, om min sport osv. Men smalsporet dating bliver aldrig noget for mig.


Det nærmeste jeg ville kunne komme at være intereseret var at lave et forum ala singleplus bare for os, hvor det er det sociale der er i højsædet og ikke dating delen.
Nu kender jeg en del der også er medlem af singleplus siden og der er så noget ved den side der "irriterer" mig (og puha hvor lyder jeg negativ det meste af tiden, det er jeg altså ikke! ).
Men det virker også til, at være en "lukket klub" - hvad så med os der ikke har børn, kunne det ikke tænkes, at vi også gerne ville være sociale med dem der har børn og måske date dem?
Og så ender vi hvor vi har været omkring før, nemlig om de "gængse" datingsider måske ikke tjener alles formål bedst? Her kan man møde singler med og uden børn, høj og lav "social status", med og uden skavanker osv.
Tror det vil være nemmere for os at blive accepteret på disse sider hvis man kunne bekæmpe det sociale stigma det er, at være på overførselsindkomst (hvilket både den forrige og nuværende regering desværre kun har været med til, at opildne - altså stigmaet).
GentleGiant er ikke logget ind   Besvar med citat