Se enkelt indlæg
Gammel 02-05-2014, 19:10   #9
de7smådværge
Klart Afhængig af K10
 
Tilmeldingsdato: 13-01 2014
Indlæg: 452
Styrke: 11
de7smådværge er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af avminhånd Se meddelelser
Ja det er svære at læse hvad folk mener end når man taler med dem personligt, mit "knald i låget" var ment ironisk og som jeg har følt at kommunen og andre har set på mig, jeg har en fået diagnosen og som Psykiaterne der har været et par stykker, skriver er stationær, jeg mente ikke noget fornærmende med det, prøvede at være lidt sjov for at det ikke skal føles for svært at skrive her inde, jeg har den fulde opbakning fra min mand og vores børn, men er nervøs, for den TAG dig nu sammen, attitude, som jeg har følt på blandt andet min tidligere arbejdsplads.

:-)
UNDSKYLDER mange gange hvis du har følt dig trådt for nær at min tråd, det har aldrig været min mening at fornærme nogen.
Fangede godt ironien og føler mig nu ikke trådt på Tror bare at det man siger om sig selv kan komme tifold igen. Hvis man vil undgå " tag dig nu sammen" bemærkningerne, er det måske heller ikke den bedste vej frem i håb om at blive taget seriøst, af folk der i forvejen ikke nødvendigvis forstår psykiske lidelser. Det er i hvert fald det råd jeg har fået fra behandlere, når jeg omtalte mig selv på den måde. OG det virker Held og lykke med det
de7smådværge er ikke logget ind   Besvar med citat