Se enkelt indlæg
Gammel 02-05-2014, 17:21   #5
de7smådværge
Klart Afhængig af K10
 
Tilmeldingsdato: 13-01 2014
Indlæg: 452
Styrke: 11
de7smådværge er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af avminhånd Se meddelelser
jeg har brug for at hører andres symptomer/ reaktioner, og hvad man kan
gører for at skjule det for folk, jeg skal i job praktik ( har været sygemeldt over et år nu) og har desværre alt for bange anelser vil som regel ikke vise folk jeg har det skidt så jeg bliver i stedet for uvenner med ALLE, de eneste mennesker jeg har det nogen lunde med er når jeg kan klare at handle ind om morgenen så kan jeg godt grine og nogle gange virke helt normal, de kræver jo ikke noget at mig og når jeg går hjem skylder jeg dem ikke noget, men det tager for det meste alle mine kræfter, at holde facaden. jeg orker ikke tanken om at jeg skal starte i praktik et sted der skal holde øje med mig og måske bedømme om jeg magter det eller kan få Flex, har ikke lyst til at græde foran fremmede men det ender tit med at jeg går hjem gennem byen vrælende, siger til de få der spørger om jeg er ok at jeg bare har høfeber ( om vinteren er det forkølelse eller anden allergi)

Undskyld hvis det her er for privat
mvh

Av min hånd
Hvis du har en personlighedsforstyrrelse er et af kriterierne, at du skal have haft symptomerne siden barne/ungdomsårene. Så kan du ikke bare være som du plejer? Hvorfor også holde facaden hvis du vil i flexjob? Så skal de jo have et realistisk billede af dig. Det er heller ingen skam at græde. Det er til gengæld synd og skam at bruge udtryk som " knald i låget" og et nedladende udtryk som " vrælende" gennem byen om dig selv. Der er ingen der kan lide at blive bedømt i systemet og det at få en diagnose kan være svært. Håber du med tiden ved at lære om lidelsen vil kunne opnå en lidt større og mere nuanceret forståelse af dig selv. Har selv ængstelig/evasiv pf og betragter ikke mig selv som en med " knald i låget". Jeg har blot nogle udfordringer i det daglige
de7smådværge er ikke logget ind   Besvar med citat