Se enkelt indlæg
Gammel 26-06-2009, 00:50   #35
zuza
Jeg bor her på K10
 
zuzas avatar
 
Tilmeldingsdato: 21-08 2006
Indlæg: 6.810
Blog Indlæg: 1
Styrke: 31
zuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for siden
Socialministeren er blevet spurgt om tidsfrister på et andet område.

Om hun agter at foretage sig noget... men det svarer hun ikke på.

Det er ikke samme paragraf, men princippet er det samme.

Citat:
Spørgsmål nr. 427:



”Finder ministeren det tilfredsstillende, at en del kommuner ikke oplyser noget om ventetider på tilbud på det sociale område, og vil ministeren tage initiativer til en henvendelse til de pågældende kommuner med henblik på at tilvejebringe de pågældende oplysninger?”
Citat:
Det er naturligvis utilfredsstillende, hvis der er kommuner, der ikke indsender de oplysninger, som udviklingsrådene beder om.



Jeg har ikke planer om at rette henvendelse til de pågældende kommuner herom, da det er de regionale udviklingsråd, der laver undersøgelserne
http://www.ft.dk/samling/20081/almde...619/700524.HTM

Jeg mente, at det var Borgen, der var ansvarlig for at sikre sig, at de love, der vedtages, også bliver overholdt.

Gad vide, om der er lavet en ny lov om, at Borgen ikke skal det mere.

__________________
Hjort siger: "Det skal kunne betale sig at arbejde." Men siger IKKE for HVEM? Zuza
"The way my luck is running, if I was a politician I would be honest." Rodney Dangerfield
zuza er ikke logget ind   Besvar med citat