Se enkelt indlæg
Gammel 18-06-2011, 00:32   #11
ABC
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 02-08 2010
Indlæg: 48
Styrke: 14
ABC er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af buster Se meddelelser
"Hver anden adspurgte speciallæge oplever, at kommunale sagsbehandlere mangler tiltro til deres erklæringer. Det går ud over syge borgere."

http://fagbladet3f.dk/nyheder/089c69...1658b5cbadbc2d

Åh jo, det er ganske vidst!

Blot har jeg i rigtig rigtig lang tid ventet på at lægestanden skulle komme på banen i disse tider og tilkendegive hvilken side de i det hele taget er på -patientens eller systemets?

Jeg mener, de ER vel læger af uddannelse og ønsker at blive taget seriøse
Der findes brådne kar i alle grupperinger (nok også på K10), mindst 1 psykiater er berygtet for sin useriøse udtagelse der forplumre sagsbehandlingen for SB og borgeren. Jeg har dog ladet mig fortælle, at jobcenteret, beder om ekstra psykiatrisk udtagelse fra anden side, når den berygtede psykiater optræder i sager. I det her tilfælde er det godt jobcenteret underkender en bestemt speciallægeerklæring.

Det er et stort problem, at Jobcenter underkender speciallæger, hvis deres erklæringer indeholder forbudte ord som "bør have førtidspension". Så bliver jobcenter stødt, hvis lægen bevæger sig ind over deres domæne. Men Jobcentre har ingen problem med at bevæge sig ind over lægens domæne. Hvilken dobbeltmoral
ABC er ikke logget ind   Besvar med citat