Se enkelt indlæg
Gammel 27-11-2017, 10:12   #269
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af Kio Se meddelelser
Det ved jeg godt Vovse, og siger det til hende, hvorfor de ikke har bedt om en, for det er da ikke noget problem at få min læge til at lave en...

Prøv at hør hvad hun svarer: https://www.youtube.com/watch?v=eUG3rvKzqM4
Mine højttalere virker desværre ikke.

Citat:
Oprindeligt indsendt af Kio Se meddelelser
Derefter spørger hun mig noget med:
"Hvil du gerne ud på arbejdsmarkedet og arbejde "...
Til den slags spørgsmål bør du ikke kaste dig ud i lange forklaringer, men blot sige f.eks. "Ja, det vil jeg rigtig gerne, men jeg er i tvivl om hvorvidt jeg kan klare det".

Citat:
Oprindeligt indsendt af MistyMiss Se meddelelser
Men arbejdsprøvning lyder som et skridt i den rigtige retning. For det vil kunne dokumentere din arbejdsevne (evt mangel på samme). Og det er ret vigtig dokumentation.
Og Kio, når/hvis du skal ud i en arbejdsprøvning, så er det meget vigtigt, at du ved hvordan du skal agere. Hvis du ikke allerede har læst om det her på K10 (og forstået det), så sig endelig til.

Citat:
Oprindeligt indsendt af MistyMiss Se meddelelser
Og hvis du så under en arbejdsprøvning får det værre, så kan din læge også hjælpe med at dokumentere det. For en arbejdsprøvning må selvfølgelig ikke forværre dit helbred.
En arbejdsprøvning må ikke forværre dit helbred varigt.

Jeg tror det er svært at undgå, at ens gener forværres i forb. med en arbejdsprøvning, men det må ikke være i en grad så det ikke bliver "normalt" igen.
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat