Se enkelt indlæg
Gammel 25-11-2017, 20:58   #263
Kio
Banned
 
Tilmeldingsdato: 04-02 2009
Lokation: København
Alder: 59
Indlæg: 968
Styrke: 0
Kio er ny på vejen
Onsdag d 22 nov 2017. Lydoptagelse Jobcenter Lærkevej.

Dokumenteret sagsbehandlingspraksis på Jobcenter Lærkevej.
--------------------------------------------------
FAKTA: Systematiseret ulovlig sagsbehandling og massive brud på god forvaltningsskik og retssikkerhedsloven...!"
--------------------------------------------------
Lydoptagelsen kan høres på Youtube --->

Deltagere:
Ufaglært "SB" Sxxxx xxxxxx xxxxxx xxxxx
Vil ikke oplyse hans arbejds- og uddannelsesmæssige baggrund til at bestride
sin stilling, som han ellers skal iht offentligsloven §21 stk 3 (spurgte, hør selv)
Årsløn: 365161,08 (30430,09 kr/mdl) + pension 15,95%
[Link slettet]
[Billedet slettet pga redigering]
[Link slettet]

"Konsulent/mentor" Hxxxxxxxxx xxxxxxxx
Arbejds- og uddannelsesmæssige baggrund: Kontoruddannelse: offentlig administration
Årsløn: 381296,83 kr (31774,74 kr/mdl) + pension 15,95%
[Link slettet]
[Billedet slettet pga redigering]
[Link slettet]

Reformramt kronisk syg Borger Kim Osbøl, fastholdes i kontanthjælpssystemet.
Bisidder Peter.
--------------------------------------------------
Stor tak til Peter og hans netværk for hjælp og støtte.
Samt stor tak til de socialrådgivere og socialrådgiverstuderende m.fl der uden vederlag
hjælper og støtter os syge, svage og udsatte borgere i samfundet.


Og ja jeg blev berørt, frustreret, irriteret og gal over den behandling jeg får. Så jeg sagde noget jeg ikke skulle have sagt, det beklager jeg...

Ingen er forpligtiget ud over egne evner

[Billedet slettet pga redigering]

Men jeg er altså kun et menneske, og jeg forstår bedre og bedre og mærker mere og mere hvordan denne "forvaltningspraksis" udøves, hvad det gør ved mange syge borgere og vi borgere fratages vores retssikkerhed.

Og ham den Ufaglærte "SB" Sxxx xxxxxx xxxxxx xxxxxxx bliver ved med at lyve...

Her er den "Min Plan" han lavede efter "jobsamtalen"..
Jeg afventer stadig det originale journalnotat.

BID mærke hvad der skrives på side 4... jeg har klaget over denne Ufaglærte "SB" Sxxxxx xxxxx xxxxxx xxxxxx lyver, manipulerer og ikke følger loven,,, nu gør han det igen... samt at jeg ikke vil have ham som "SB"... Dette afviste Faglig Koordinator Hxxxx xxxxxxxxx: http://www.k10.dk/showpost.php?p=358503&postcount=215

Det klagede jeg så over igen
Onsdag d 1 nov 2017 - Klage over Faglig Koordinator Hxxxx xxxxxxxx
http://www.k10.dk/showpost.php?p=358680&postcount=226

Så her skal jeg have et svar inde fra Hæren af jurister, senest d 1 dec 2017... om 6 dage...

Denne her "nye" ulovlige Min Plan" bliver jeg nødt til at klage over... igen...

Man bliver bombet med en masse lovgivninger man SKAL følge og gøre, for ELLERS...

Men HVAD fanen med de lovgivninger som De/kommunen skal overholde...?

De gør ALT for at TVINGE mig til at gøre, hvad DE ALENE har besluttet og IKKE i samarbejde med mig...

Jeg HAR meldt mig syg... Flere gange både skriftligt og personligt... Fanme ikke om hende Hxxxxx xxxxxx spørger mig noget med:" Vi har ikke modtaget en Lægeerklæring på din sygemelding. !"

Denne Sxxxxx xxxxxx sssxxxx og Hxxxxx xxxxxxxx danner åbenbart "Team", hvor de så er fuldstændig
ligeglad med borgerne og med at følge loven...det for enhver pris for at følge jobcenterchef Mxxxxx xxxxx xxxxx Plan, om at fastholde så mange syge, svage og udsatte borgere på kontanthjælp som muligt, OGSÅ ved at omgås loven, og true og derved tvinge folk til at gøre hvad de siger... Kan man have respekt for sådanne personer ? Jeg kan ikke...

[Link slettet]
[Billedet slettet pga redigering]
[Link slettet]

[Billedet slettet pga redigering]

[Billedet slettet pga redigering]




Sidst redigeret af Kio; 25-11-2017 kl. 22:02.
Kio er ikke logget ind   Besvar med citat