Se enkelt indlæg
Gammel 27-11-2009, 17:17   #11
Annemette
Hjemmevant på K10
 
Annemettes avatar
 
Tilmeldingsdato: 17-05 2009
Lokation: Vestjylland
Alder: 33
Indlæg: 259
Styrke: 15
Annemette er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af JJC Se meddelelser
Hej Annemette

Jeg ved ikke lige om 150mg er meget men jeg startede ud med 75mg 1 gang om dagen i 7 dage og så 7 dage med 75mg 2 gange om dagen, og da det havde en ringe virkning skulle jeg ha 150mg +75mg i 7 dage osv.

Jeg kan mærke lidt til nervesmerterne endnu men jeg vil ikke længere op og det er til at holde ud.

Jeg har været på smerteklinik, da jeg startede der fik jeg en coktail på ca 24 piller i døgnet og nu får jeg 4 stk om dagen og på dårlige dage 8 stk.ca.

Så jeg tror også at det er ikke ligegyldig hvad der blive blandet sammen.
Hej igen.
Det er dejligt at høre de hjælper så godt på dig, det håber jeg sandlig osse de har på mig, ellers ved jeg ikke hvad jeg skal gøre.

Det er utroligt flot og må være rigtig dejligt for dig kun at skal tage 4 piller om dagen.

tak fordi du ville fortælle en dejlig hiestorie om lyrica.

Citat:
Oprindeligt indsendt af CHNEVIDE Se meddelelser
Hejsa.

Også en lille solstråle historie herfra:-)
Jeg er så glad for Lyrica når ikke lige jeg regner vægtstigningen med:-) jeg har ca. taget 6 kg. på så det er overkommeligt.
På den positive side er at mange af mine smerter er blevet langt bedre end jeg turde håbe på.
Jeg tager 2 x 150 mg. lyrica. hver dag og har samtidig skåret betydeligt ned på mit øvrige smertestillende medicin.
Jeg er lidt svimmel om aftenen men ikke noget af betydning og noget jeg sagtens kan leve med.
Desværre er Lyrica mærket med rød trekant og det er nok det værste....men igen vi må jo vælge mellem pest eller colera:-)

Håber du får en god oplevelse med dem.

MVH Pia

P.s Jeg har mavesår men har ikke været generet i maven af Lyrica.

Super dejligt at høre der osse er solstråle historier med lyrica.

så dejligt at høre at dine smerter er blevet langt bedre ind før, det er jo lige præcis det de skal gøre, så man må jo vælge om man vil have smerterne eller bevirkerningerne.
Ja det er træls med den røde trekant men såen er det jo på meste af stærk medicin.
Ja lige præcis.
Mange tak skal du have Pia.
Det er jeg glad for at høre at de ikke går i maven, meget af det medicin jeg har prøvet og det jeg for går lige i min mave, ja den oplystning er jeg meget glad for at få.
__________________
Mvh Annemette ung kronisk syg og blev førtidspensionist pr. 1/4 2012

Sidst redigeret af Stezu; 27-11-2009 kl. 17:50. Årsag: 2 indlæg slået sammen - skriv venligst til flere bruge i samme indlæg
Annemette er ikke logget ind   Besvar med citat