Se enkelt indlæg
Gammel 16-07-2010, 18:26   #10
kandelsdorff
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 02-06 2010
Indlæg: 244
Styrke: 14
kandelsdorff er ny på vejen
tak for ballen det er altid rart når man render ind i nogle guidelines det du skriver lyder presist som noget min far ville have sagt , hvis han stadig var iblandt os

jeg har læst meget allerede på øfeldts side- men mest om skadelige øvelser. de billeder de viser er alle øvelser jeg ahr lavet i de sidste mange uger på motionsprojektet , ja altså indtil jeg gik ned med en fastlåst ryg for snart 6 uger siden.

min egen læge er pt på ferie og det er ham der har bedt om en MR scanning af min ryg igen for at se om det var noget nyt der gjorde jeg havde så ondt.

min fys har bemærket forskellen på mine ben og vil se om hun kan rette det lidt via ryggen før vi skal til at arbejde med indlæg i mine sko. dette i samarbejde med min læge.

når han vender hjem fra ferie har jeg en tid til en general helbreds undersøgelse (tager over en time) og han ringede hjem fra ferie og bad hans sekretær om at lave en tid dagen efter for der var ikke sat nok tid af syntes han.

det med at miste sig forsørgelses grundlag- jeg er ikke på sygedagpenge- jeg er på kontanthjælp som jeg altid har været- jeg fik min første skade de jeg var blot 17 år.
( syntes det er groteskt at der kan gå så mange år før der foreligger en afklaring.)

kommunen har den handleplan at jeg skal igennem 8-13 uger på kompetancecentret før de vil /kan gøre mere. der er ingen andre steder de kan sende mig hen til kompetente folk der ved hvad de arbejder med. og den ergo tearpeut der skulle komme og hjælpe med at indstille en stol og et arbejdsmiljø til mig- ja hun kommer først efter ferien.

jeg er godt klar over at jeg skal handle- aner bare ikke hvor jeg skal vende mig hen for at få noget hjælp.

jeg kan ikke være sikker på noget- ej heller om den fys der er på det andet motionscenter vil mig det bedste. men han virker meget dygtig og har mange rygpatienter.
kandelsdorff er ikke logget ind   Besvar med citat