Se enkelt indlæg
Gammel 27-11-2011, 18:04   #524
Enteneller
Jeg bor her på K10
 
Entenellers avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-03 2009
Alder: 55
Indlæg: 5.190
Blog Indlæg: 1
Styrke: 22
Enteneller er ved at flytte ind på K10Enteneller er ved at flytte ind på K10
Jeg tror at det bliver sværere for mig at komme i mål end dig Mtv. Du er bedre stillet ved at bo på et Bosted og jeg er da også sikker på at du er mere ftp. "værdig" end jeg. Desværre for os begge så har vi bare ikke nogen arbejdsevne, der vil kunne gøre gavn på arbejdsmarkedet, hverken på kortere eller længere sigt.

Det jeg kan blive frustreret over er at sagsbehandlerne/kommunerne er blevet nonchelant (staves) når man taler om ftp. Ikke at de altid har været det, men ftp. er jo blevet et fy ord og kommunerne eller pensionsnævnene kæmper som gale for ikke at tilkende ftp. Der er jo nok en eller anden begrundelse de kan bruge i sidste ende.

Nu mht. den helbredsmæssige afklaring af mig, så er denne jo lukket, men pludselig stiller selv min sagsbehandler spørgsmål hertil og siger gud hjælpe mig, at "det skal de jo skrive" lægerne altså, "det står i pensionsloven". Det hun mener det er de gyldne ord "varig lidelse, ingen behandlingsmuligheder". Ja det kan da godt være at de ved hvad de skal skrive, men jeg har altså været igennem 2 års helbredsmæssig afklaring, hun negligere jo ligefrem lægernes udtalelser, hvad f... bilder hun sig ind.

Jeg ved ikke hvad det ender med, men inden evt. ny indstilling til pension så skal den bare være klokkeklar. . Dog kan man jo aldrig vide om jeg har samme sagsbehandler til den tid.
__________________
Enteneller

Husk at checke www.pensionsinfo.dk for dine muligheder for udbetaling af f.eks TAE ((Tab af Erhvervsevne) ydelse) under evt. pensionsordninger.
Enteneller er ikke logget ind   Besvar med citat