Se enkelt indlæg
Gammel 07-08-2008, 22:27   #6
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Kjersti ja hvorfor siger jobkonsulenten sådan . inkompetance og idioti er nok svaret på det

Og som du selv er inde på en skræmme kampange , tænk nu hvis han kunne få dig til at blive rask på den måde ...

Når en jobkonsulent siger sådan så er der ikke andet at gøre end at spille dum og sige AHVA siger du... guuuud er det virkelig rigtigt , det er ikke hvad jeg har hørt nu gør du mig sq bange , så vil du ikke skynde dig at skrive ned til mig hvor det står i loven det får jeg da brug for , også lige skrive ned til mig at det er sådan det forholder sig for det har jeg nu mere end svært ved at tro ...

og skrive det ned , det kan du tro at de ikke har lyst til...

Hvis din jobkonsulent allerede har sagt det og du gerne vil have noget på det så skriv et brev til jobkonsulenten og sagsbehandler på en og samme gang..

Skriv noget i stil med...

Jeg har fået på forståelsen fra jobkonsulenten at det forholde sig sådan at jeg åbenbart kan komme ud for det at jeg er for syg til at blive visiteret til fleks men for rask til at få førtidspension og det kan jeg ikke forstå ej heller har det været muligt for mig at finde noget om det på nettet og andre jeg har snakket med der har forstand på det siger at det passer ikke...

Så derfor vil jeg nu gerne have bekræftet eller afkræftet at det forholder sig sådan , er det sådan at man fra kommunes side mener at man kan dømme folk til evig kontanthjælp (som jeg klart havde fået på forståelsen var en midlertidig hjælp) ud fra det at kommunen syntes man er for syg til det ene og for rask til det andet...

Jeg ser frem til at få et svar på SKRIFT om hvordan det forholder sig og med div love og § som henviser til at kommunen kan og må stille dette som løsningen på et sygdoms problem....


Noget i den stil kunne det være en mulighed at skrive, de vil aldrig kunne skrive sådan et brev til dig for det passer ikke... men på den måde kan du effektivt få lukket munden på dem en gang for alle og slippe for at gå og tænke mere over det...

Jeg vender tilbage med mere om den problematik senere for du er ikke den eneste der oplever det , men lige nu må jeg løbe for nu kom regnen og torden her så må lige få lukket husalteret....

Og gisp det regner ind gennem taget ..
  Besvar med citat