Se enkelt indlæg
Gammel 27-06-2018, 20:35   #1
phhmw
Moderator
 
Tilmeldingsdato: 08-12 2005
Lokation: Dragør Danmark
Indlæg: 11.673
Styrke: 33
phhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vej
Raske familier læs her:.......

Til raske familier, som har en mening om den sociale lovgivning.

Denne tråd er ikke til medlemmer af k10, men medlemmer af k10 nye som gamle, med en stor erfaring i, at hjælpe andre mennesker, bedes leverer fakta til raske familier.

Derfor undgå almindelig debat i denne tråd.


Information og fakta til raske familier, som i mange tilfælde har en mening om den sociale verden.

Information til raske familier, som erfaringsmæssig har en mening og giver udtryk for den på sociale medier. Mange raske er enig i den førte politik på mange områder.

Men, når man argumenterer med fakta, når man møder raske medborgere, der ofte udtaler sig uforberedt, myteagtig og helt uden for pædagogisk rækkevidde, er det vores pligt at forsøge at ændre deres indstilling til syge, handicappede og arbejdsløse medborgere.

Derfor undlad at debatterer, som på sædvanligvis k10`er vs k10èr, men kom gerne med dokumenteret fakta, til de raske medborgere, så vi kan opnå, at de raske ændre indstilling til deres myter og måske i sidste ende tager afstand for, hvad der foregår i skrivende stund, inden for den sociale verden




Jeg kan eksempelvis starte op med følgende fakta fra Facebook, en offentlig gruppe.

https://www.facebook.com/photo.php?f...type=3&theater

Mail til borger, hvis fader er terminalpatient og hasteindlagt og skulle have møde med sin Jobkonsulent

Mail fra Jobkonsulenten til borger:

"Jeg er nød til at orientere dig om indlæggelse af nære pårørende , med eventuelt forestående operation næstedagsmorgen, ikke er en gyldig grund til at melde afbud til samtale i dag kl 1345”

Derfor forventes det, at mødet i dag, afholdes som aftalt
"

Borgers oplysninger:

"At min far er terminal syg af kræft og blev indlagt akut med mistanke om tarmslyng igår var ik nok til og få mødet i dag

Derfor raske medborgere I må ikke fejlagtigt tro, at borgerne bliver nurset af kommunen.

Med venlig hilsen
phhmw er logget ind nu   Besvar med citat