Se enkelt indlæg
Gammel 04-11-2009, 15:16   #22
twoc
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 07-10 2009
Alder: 55
Indlæg: 84
Styrke: 15
twoc er ny på vejen
Jeg er helt enig med dig nogle gange er man bare ved at få knald i låget af at gå her hjemme men jeg skal MAX have noget der er et par gange om ugen ellers går det sikkert skævt.
Havde måske overvejet noget frivilligt arbejde bare for at komme lidt ud. Jeg har en ide om at frivilligt arbejde er mentalt "lettere" fordi der ikke er samme forventninger til en som på en arbejdsplads hvor en chef puster dig i nakken hele tiden
Jeg er egentlig ret ligeglad med hvad det er bare man lige kom ud af døren til noget en gang imellem.
Nogle gode forslag/erfaringer med frivilligt arbejde ? har aldrig prøvet det før



Citat:
Oprindeligt indsendt af helenekr Se meddelelser
Enig med de andre, VENT!

Har du klaret dig igennem de 2½ år, så klare du nok også lige slutspurten.

4 timer dagligt giver jo også 20 timer i 'redskabskassen' dertil komme der sociale aspekter som er åbenbare ressourcer ect. Så fint du har droppet ideen for en tid.

Hvis og NÅR førtidspensionen er en realitet, så kan du jo finde på noget. Dog vil jeg nok anbefale dig at starte meget bildt op, så du ikke ender med et nederlag. Du kan jo også dele tingene op, tage dansk først, senere matematik osv, så du får få timer af gangen og nogle ugentlige fridage.
Sådan noget lyder ALTID nemt og lige til, men når man står op om morgenen - ikke altid i samme gode humør, så kan det altså hurtigt blive en klods om benet og kan i værste fald aktivere ens diagnoser....
twoc er ikke logget ind   Besvar med citat