Se enkelt indlæg
Gammel 30-08-2016, 22:25   #8
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af Jullle Se meddelelser
Hvor vil du hen med den kommentar ? Jeg har jo været i dialog med bla konsulenten, og vi havde jo en skriftlig kommunikation hvor hun spørger og jeg svarer.
Jeg undrede mig såmænd bare over hvor de havde oplysningerne fra.

Eftersom du har 3 kroniske lidelser, med følgesygdomme, så burde det jo ikke komme bag på din sb, at du af og til skal til læge eller på hospitalet.
Og når du så endda gør hvad du kan, for at planlægge det på dage hvor du ikke er i arb.prøvning, så mener jeg hun går over stregen.

Og nej, det er ikke ok, at din sb skælder dig ud, fordi du lægger lægebesøg o.l. på dage, hvor du ikke er i arb.prøvning.

Jeg får indtryk af, at du har tingene på skrift, og derfor vil jeg anbefale, at du klager til jobcenterchefen.

Og du kan jo slutte din klage med, at du på denne baggrund vil anmode om, at få en anden sagsbehandler.
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat