Se enkelt indlæg
Gammel 30-11-2011, 13:54   #452
PiaCP
Lever på K10
 
PiaCPs avatar
 
Tilmeldingsdato: 17-05 2010
Lokation: Vejen
Indlæg: 1.532
Styrke: 16
PiaCP er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Lunasdatter Se meddelelser
Pia.. det er ikke TERM .. som Malofa og MTVRV1 skriver så er det et depressions spørgeskema..
Og et eller andet sted så er det jo godt at en som slet ikke kender dig sender sådan et skema.. ♥

Jeg bedyrede også at jeg var ihvertfald ikke depri (sidste år) - men efter den snak jeg havde med den psykiater, jeg gik til Mindful Meditation hos, så fattede jeg, at pga smerter i 11 år efter arbejdsulykke... og stress i næsten ligeså mange år.. så ville det næsten mere være reglen end undtagelse at man på en eller anden måde reagerer psykisk med en depression..

Og husk at der er flere former/grader af en depression.. jeg følte jo selv at jeg var glad.. kunne grine osv osv - følte mig slet ikke depri.... men efter den snak jeg havde med hende.. og opstart af medicin.. så fangede jeg at hun sgi havde ret

Min sagsbehandler vidste godt at jeg gik til Mindful .. og da min pensionssag var næsten ved vejs ende.. så fik jeg en mail fra hende om jeg ikke kunne få hende psykiateren til at lave en udtalelse.. og den lavede hun....

Resultat... fik min pension efter 4 dage i pensionsnævnet...

Knus Lone
Mange tak Lone, det var en dejlig "historie", at læse og ha med i baglommen.
ja, jeg er klar over at man kan have forskellige grader af tingene, og gir dig ret "mindfullness og meditation" er super gode ting.

Jeg mediterer selv dagligt, gjorde jeg ikke det gik jeg nok ned :-))))))

Talte med min sb og hun sagde også, at det var et depri skema....har det også fint, efter jeg talte med hende psyki i går, så det skal nok som det skal

Jeg er helt rolig og tager det som det kommer

Er dog måske mere rolig efter at have læst dit indlæg, så tusind tak
__________________
Pensionist pr.1.4.2012

You must be the change - you want to see in the world.

Mahatma Ghandi
PiaCP er ikke logget ind   Besvar med citat