Se enkelt indlæg
Gammel 04-10-2012, 10:58   #353
Enteneller
Jeg bor her på K10
 
Entenellers avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-03 2009
Alder: 55
Indlæg: 5.190
Blog Indlæg: 1
Styrke: 22
Enteneller er ved at flytte ind på K10Enteneller er ved at flytte ind på K10
Dejligt at høre fra dig Tassi

Jeg er fuldstændig enig med dig i, at K10 i den grad har bidraget til, at man gang på gang bider sig fast i kanten af sin sag.

Hver gang man får ny sagsbehandler (i år har jeg indtil videre haft 3 forskellige), når der skal indhentes nyt lægeligt, ens sag skal opdateres eller man skal til endnu et nyt møde med en ny sagsbehandler, så rammer man lige bunden igen. Det eneste, der hiver mig op er min vilje til, at få mit forsørgelsesgrundlag og så helt klart K10.

Det er herinde vi finder styrken til at fortsætte, når vi bakkes op af vore cyber venner. Jeg finder tillige styrken i, at kunne hjælpe andre, der måske har endnu sværere ved at håndtere deres sag end jeg. Jeg håber, at du Tassi finder kræfter til det samme hen ad vejen. Du har jo et godt hoved, som K10 også kan drage nytte af herinde.

Pas nu på dig selv og din familie og lad tiden hele dig. Fint at du sætter dig nye mål, men sørg for at give dig selv tid. Ligeså mange år man har brugt på at nedbryde sig selv (også før man var i systemet), ligeså mange år tager det at komme nogenlunde op igen. Dette iflg. min psykolog og jeg tror at det passer meget godt.
__________________
Enteneller

Husk at checke www.pensionsinfo.dk for dine muligheder for udbetaling af f.eks TAE ((Tab af Erhvervsevne) ydelse) under evt. pensionsordninger.
Enteneller er ikke logget ind   Besvar med citat