Se enkelt indlæg
Gammel 28-10-2007, 16:56   #26
zuza
Jeg bor her på K10
 
zuzas avatar
 
Tilmeldingsdato: 21-08 2006
Indlæg: 6.810
Blog Indlæg: 1
Styrke: 31
zuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for siden
Citat:
Advokat får intet svar

Af Bjørn Bertelsen

Kommunen svarer ikke på kritiske spørgsmål
I desperation over, at kommunen har frataget Susanne Munk Andersen ledighedsydelsen, har hun og andre i samme situation henvendt sig til en advokat for at få hjælp.

- Jeg har fået flere henvendelser fra folk, der efter min overbevisning er blevet dårligt behandlet. Der er ikke i tilstrækkelig grad tager udgangspunkt i den enkelte person, fastslår Poul Poulsen, byrådsmedlem for de radikale.

Advokaten er ikke i tvivl om, at der er sket alvorlige fejl i sagsbehandlingen.

I et brev - dateret den 6. august - stiller advokaten ti stærkt kritiske spørgsmål til sagsbehandlingen. Spørgsmål, som Assens Kommune stadig ikke har svaret på.

- Assens Kommune har besvaret advokatens henvendelse den 19. september 2007. Sagen var på det tidspunkt under behandling i ankeinstansen, og kommunen kunne derfor naturligvis ikke gå nærmere dialog om sagsbehandlingen, oplyser sekretariatschef Lene Wilhøft.

Kommunen har altså - efter en god måned, svaret at advokaten, at han kan ikke få svar på sine spørgsmål.

- Vi har tolket det sådan, at vi ikke kunne besvare hans spørgsmål, fordi det ville betyde, at vi genåbnede sagen. Og det mener vi ikke vi kan, når sagen er indbragt for ankenævnet, siger Lene Wilhøft.

- Jeg mener, at det har varet for længe at svare. Og jeg kan ikke forstå, at det tager så længe, når man så alligevel ikke vil svare på spørgsmålene, fastslår Poul Poulsen.
http://www.fyens.dk/article/876185:A...aar-intet-svar
__________________
Hjort siger: "Det skal kunne betale sig at arbejde." Men siger IKKE for HVEM? Zuza
"The way my luck is running, if I was a politician I would be honest." Rodney Dangerfield
zuza er ikke logget ind   Besvar med citat