Emner: E-cigaretter
Se enkelt indlæg
Gammel 15-09-2012, 00:06   #480
maruus
Ved at flytte ind på K10
 
maruuss avatar
 
Tilmeldingsdato: 19-04 2009
Lokation: Gladsaxe
Alder: 75
Indlæg: 533
Styrke: 16
maruus er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Priks Se meddelelser
Tusind tak for dine svar! De er meget brugbare.

Jeg tror måske bare jeg skal bestille sådan et sæt og så prøve det - man lærer nok nemmest ved at selv at sidde med det.

Du skriver at man udover startsættet skal købe noget rygevæske, men på siden med startsættet kan man vælge "styrke på væske" inden man køber. Følger der så ikke væske med eller hvordan?

Prøv at se side tre- indlæg nr. 48 tror jeg det er - skrevet af Helenekr - det var hendes anbefaling der fik mig til at springe på hesten -
Desuden er der små videoer på Pink Mules hjemmeside - der viser hvordan du skal holde dit sæt rent.

Når du køber et startsæt - følger der en lille flaske rygervæske med i leveringen uden at du skal betale for den .
Efterfølgende bestiller og betaler du selvfølgelig for det antal flasker du køber. Men som AAA skrev - køb et par ekstra flasker rygervæske i din første levering - det er dumt at udgå for rygevæske efter et par dage.

Stribe:
Det kunne måske være interessant for andre der har mulighed for at købe ved grænsen , at vide hvor/hvilken forretning du taler om.
Jeg kan se at prisen for væske stort set er det samme - du skriver ikke hvad det er for et startsæt du har købt, så ved ikke om du har fået det billigt. Du kan jo sammenligne på Pink Mules hjemmeside - eller E-smoke der også sælger startsæt.
maruus er ikke logget ind   Besvar med citat