Se enkelt indlæg
Gammel 21-03-2009, 18:00   #7
Bissen
Føler sig hjemme på K10
 
Bissens avatar
 
Tilmeldingsdato: 28-12 2008
Lokation: Roskilde Kommune
Indlæg: 45
Styrke: 16
Bissen er ny på vejen
Hej Akizuri!

Jeg er bange for, at det er mere eller almindeligt normalt at bruge "Patientens/Borgerens" unge alder som afslagsargumentation. De gjorde det også med mig, og ikke bare er det diskriminerende, det er også af flere andre årsager dybt forkasteligt.

Ens unge alder er sguddavelforhelved årsagen til at man søger en FØRTIDSpension istedet for en pension.

Men ja! Jeg fik selv afslag på blandt anden den begrundelse et par gange. Ingen grund til at kigge på, at jeg altså har været igennem et væld af behandlingtiltag, der ikke virkede og i øvrigt havde været uarbejdsdygtig i over 1/3 af mit liv.

Ååååh...den anden "gode" grund var, at jeg er dokumenteret velbegavet.
Ja. For når man har mere end to brikker at rykke med, så kan man jo ikke være alvorligt psykisk syg.

Hallo, dame. Jeg ved godt, det kan være svært at sætte sig i andre menneskers sted, når man selv fungere diametralt modsat, men notér lige: "Pt. er SINDSSYG, ikke DUM".
Hvis du har behov for et personligt notat til at hjælpe dig med at holde fast i betydningen af det statement, kan du jo evt. tilføje: "...i modsætning til ut. der helt åbenlyst ikke er sindssyg, men DUM."

Nå - men alt det, tildels liige for at komme af med lidt galde, hehe - men også for at sige, at nogle gange så bliver der altså skrevet noget forbandet p.. som argumentation i vores papirer, for at kommunen kan slippe for yderligere udgifter.
Hvis du har kræfterne til at tage kampen, så gør det!

Jeg havde dem ikke i sagsforløbet, men jeg skal ikke udelukke at jeg en skønne dag hæver stemmen omkring blandt andet denne "for ung til førtidspension-problematik".

Jeg håber, du finder en god bisidder hos laf eller andetsteds, og at din sag fremefter kommer til at forløbe uden alt for mange systemrelaterede forhindringer.

Held og lykke med det!
__________________
Lise ~ Stemplet som professionel tosse fra 1/12-2008
Bissen er ikke logget ind   Besvar med citat