Se enkelt indlæg
Gammel 12-08-2011, 10:16   #23
Dolli
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 27-04 2009
Indlæg: 39
Styrke: 16
Dolli er ny på vejen
Puha det påvirker godt livet lige nu det her der skal gennemleves, det kværner rundt i hovedet og har mareridt når jeg endelig sover lidt.....

Men de skal ikke få mig ned med nakken, heldigvis har jeg da stadig kampgejst, desværre er det ligegyldigt hvad jeg gør, intet af det ser ud til at hjælpe.

Ingrid ja du har ganske ret i at vægttab naturligvis kan hjælpe i forhold til smerter, der er så også mennesker på 50 kg der har fibromyalgi som har de samme smerter som dem jeg slås med.

Min fibro er værst i skuldre, nakke, arme, hænder og fingre og derfor vil et vægttab ikke have nogen effekt overhovedet på de smerter.
Samtidig påvirker det min stresstærskel, der skal intet til, altså det er noget med 2 sms samtidig der kommer ind på min tlf, så begynder jeg at stresse.

Velcro det er lige nøjagtig det jeg har skrevet til SB og lægekonsulent, jeg har forklaret dem at det jo netop er reumatologens konklusion men de bliver ved at holde fast i at diagnosen er usikker , ydermere skriver min SB at det eneste lægelige dokumentation der ligger, er et skøn fra min egen læge , og det er jo direkte usandt hvad jeg også har klaget over.


Jeg har også forklaret dem hvad de har sagt hos reumatologen at det er diagnosen og det kan jobcenter ikke ændre ved, det preller også af på dem.

Jeg har printet min diagnose ud fra sundhed.dk og sendt den til både jobcenterchef og SB , dette hjalp heller ikke noget.

Og ja jeg syntes også SB roder begreberne sammen i forhold til arbejdsevne og funktionsevne, ovenikøbet er det blevet tolket som at nu skal jeg i kognitiv behandling med henblik på vægttab.

Tænker du i forhold til medicin eller hvordan med § 100??


Og det er jo slet ikke det psykiater skriver, men SB griber bare ud i luften hvad hun tror kan give mening, det har jeg også klaget over og klaget over hun kommer med behandlingsforeslag som hun selv opfinder.

Karo nej en diagnose i sig selv er ikke det afgørende og det er det heller ikke i min sag, men det hele lagt sammen burde alle normalt tænkende mennesker kunne at jeg aldrig kommer tilbage til arbejdsmarkedet, hvad både egen læge, psykiater, og afklaringssted også har konkluderet.

Nu skal jeg jo så aflevere den partshøring på mandag og SB sagde om den var skrevet under eller ej så røg den videre til pensionsudvalget, tænker lovmæssigt er det korrekt?? Må de gerne det??

Syntes bare det er så surt at pensionsudvalget skal sidde og vurdere min sag når der er flere usande oplysninger i den og er lidt bange for at de overhovedet ikke tager notits af at jeg har kommenteret på det og berigtiget disse oplysninger.

Så ja det ser vist ikke for lyst ud ..........

Sidst redigeret af Dolli; 12-08-2011 kl. 10:26.
Dolli er ikke logget ind   Besvar med citat