Se enkelt indlæg
Gammel 25-12-2018, 13:21   #488
Kio
Banned
 
Tilmeldingsdato: 04-02 2009
Lokation: København
Alder: 59
Indlæg: 968
Styrke: 0
Kio er ny på vejen
Farvel og God jul og godt nytår ønskes til alle.

25 dec 2018.
Censur- og 'mundkurvs'-brev fra de 3 øverste chefer nede på Jobcenter Lærkevej.

JobCenterchef Maria Bødker Boje
https://www.linkedin.com/in/maria-b%...boje-40aa1b86/

Afdelingschef Teddy S. Rasmussen
https://dk.linkedin.com/in/teddy-rasmussen-27696a3

Afdelingschef Bettina Fulgsang Nielsen
https://www.linkedin.com/in/bettina-...elsen-324a152/

Censur.
"Censur er undertrykkelse af tale eller fjernelse af kommunikationsmateriale, som betragtes som kritisabelt, skadeligt eller følsomt af en censurerende myndighed.[1][2][3]

Udtrykket censur bruges ofte i langt bredere betydning, se afsnittet for ytringsfrihed.

En censurerende virkning kan evt. opnås alene ved psykologiske midler (f.eks. ved skabelse af et gruppe-, moralsk eller andet pres, der virker til at holde den potentielt kommunikerende tavs eller dog til at lamme hans medie)

Sådanne censurmidler anvendes undertiden af organisationer til forhindring af, at for dem uønskede oplysninger spredes. Kilde: Ole Hasselbalch, ”Ytringsfrihed, medieansvar og presseetik”, Ugeskrift for Retsvæsen 2012 B s. 351 ff.

Læs mere her: https://da.wikipedia.org/wiki/Censur

Ytringsfrihed.
Ytringsfrihed er retten til frit at udtrykke sin mening i skrift og tale uden andres forudgående godkendelse, og står dermed i modsætning til censur. Ytringsfriheden har haft afgørende indflydelse på den samfundsudvikling, som har fundet sted i slutningen af 1900-tallet i den vestlige verden. Den opfattes som en af grundpillerne i et velfungerende demokrati, fordi dette bygger på fri meningsudveksling.

Lovgrundlag:
Grundlovens §77 - https://da.wikipedia.org/wiki/Det_danske_riges_grundlov

Den Europæiske Menneskerettighedskonvention, Artikel 10 - https://da.wikipedia.org/wiki/Den_Eu...hedskonvention


Og hvad er det egentlig jeg har skrevet offentligt ?

Kilde: www.livoverlov.nu ved Jane Pihlmann:
http://www.livoverlov.nu/2018/07/17/...ipiel-retssag/

Jeg har i flere år gentagne gange forsøgt at gøre jobcentersagsbehandlere- og ledere samt klagesagsteamjurister opmærksomme på, at der systematisk blev manipuleret med de faktuelle oplysninger i han sag, men standardsvarene har været, at de ikke har begået ulovligheder i sagsbehandlingen.

Jeg oplyste flere gange under de 2 retsmøder, at Ankestyrelsens havde givet ham medhold i, at kommunen ikke har lovhjemmel til at fastholde ham i kontanthjælpssystemet, men at de som minimum skulle forelægge hans sag for rehabiliteringsteamet.

Jeg bad under de 2 retsmøder gentagne gange om, at retten skulle medinddrage det faktum, at kandidat i sociale interventioner Jesper Elbæk Drejer Andersen i sin kandidatspeciale fra juni 2018 på side 41-54 har analyseret en af de samtaler, jeg har haft med 2 af de 3 sagsbehandler, som meldte ham til politiet.

Jesper Elbæk Drejer Andersen har blandt andet konkluderet, at jobcentersystemet med en disciplinerende magt skal tvinge borgere som f.eks. mig til at acceptere et ideal om, at de bør arbejde og bidrage til velstanden, uanset om de er i stand til det eller ej, og hvor straffen er en indvendig disciplinering af borgerne ved at påtvinge dem følelser af utilstrækkelighed, overflødighed og uværdighed.

Hvorfor retten på Frederiksberg IKKE har inddraget straffelovens 16. kapitel, der omhandler Forbrydelser i offentlig tjeneste eller hverv m.v., til at føre beviser for Kim Osbøls uskyld, hvilket er lige så vigtigt i en strafferetssag som at føre beviser for en sigtet persons skyld, står hen i det uvisse.

Disse straffelovsregler burde jo sikre, at borgere som mig bliver beskyttet mod, at socialrådgivere og andre offentlige myndighedspersoner skader borgerene, og at de kan straffes med fængsel for at gøre det. Der er simpelthen tale om et massivt magtovergreb fra først en kommunal myndighed over for mig og andre borgere og så efterfølgende gentaget i retten.

Faktum er, at Kim Osbøl igennem flere år offentligt har fremlagt klokkeklare beviser på, at navngivne jobcentersagsbehandlere- og ledere samt klagesagsteamjurister er inkompetente, fordi ingen af dem er uddannede og autoriserede læger, speciallæger, fysioterapeuter eller ergoterapeuter.

Faktum er også, at Kim Osbøl offentligt har sagt og skrevet, at de systematisk bedrager, lyver og manipulerer om og med de faktuelle sundhedsfaglige oplysninger i hans sag. Dermed har de ulovligt fremstillet Kim Osbøls helbredstilstand og funktionsevne/arbejdsevne langt bedre end den faktuelt korrekt var/er.

Dét, man kan finde ud af i dombogen fra Retten i Frederiksberg på side 17, er, at Kim Osbøl blev kendt skyldig i at have ytret sig på måder, som retten ”ud fra en samlet vurdering finder at have en så grov, tillidsskadende og personlig karakter, at de overstiger, hvad en person i offentlig tjeneste må anses at skulle tåle.”

Hverken forsvareren eller anklageren stillede de 3 jobcentersagsbehandlere til ansvar for, hvordan de hver især helt konkret har handlet tillidsskadende over for Kim, som førte til, at han begyndte at offentliggøre deres navne og deres mange breve/afgørelser.

Offentlige myndighedspersoner skal ifølge Ombudsmandens principper om God Forvaltningsskik sikre en hurtig og effektiv sagsbehandling og optræde på en måde, der giver borgerne tillid til den offentlige forvaltning,

I den principielle strafferetssag mod Kim Osbøl interesserede hverken forsvarsadvokaten, anklagemyndigheden, dommeren eller de 2 lægdommere sig for Ombudsmandens principper om God Forvaltningsskik, hvorfor de navngivne inkompetente jobcentersagsbehandlere- og ledere samt klagesagsteamjurister slipper helt ustraffet fra at have lavet systematisk borgertillidsskadende ulovlig sagsbehandling i Kims sag ved konsekvent og systematisk at bedrage, lyve og manipulere.

For at forebygge en masse ukorrekte udlægninger af de centrale begreber i dette blogindlæg finder Liv Over Lov det nødvendigt tydeligt at definere, hvad de enkelte begreber rent faktuelt betyder i praksisk handling ifølge diverse betydningsordbøger.

Inkompetent 1 = ”uden tilstrækkelige kvalifikationer på et bestemt område; uden evne til at bruge sine kvalifikationer rigtigt.”

Inkompetent 2 = ”Inhabil = uegnet til at behandle en bestemt sag pga. personlige interesser, følelser eller forudfattede meninger.”

Bedrage 1= ”bevidst lade nogen få falske forestillinger om noget.”

Bedrage 2 = ”påføre nogen et økonomisk tab ved bevidst at vildlede vedkommende.”

Lyve = ”med vilje sige/skrive noget, der ikke er i overensstemmelse med sandheden.”

Manipulere 1 = ”påvirke personers tanker og holdninger ved hjælp af udspekulerede, ofte ufine metoder.”

Manipulere 2 = ”ændre i data eller resultater på en vildledende måde, især til egen fordel.”

Tillid = ”handler først og fremmest om en social aktørs suspenderingen af tvivl overfor en anden aktør eller en ide, dvs. det at en aktør godtager en anden aktør, eller en anden aktørs ide, som gangbar, kompetent, god, ærlig eller sand.”

Kilde og læs mere sandhedsdokumentation f.eks her på www.livoverlov.nu ved Jane Pihlmann:
http://www.livoverlov.nu/2018/07/17/...ipiel-retssag/

Jeg kunne skrive og fortælle meget mere men vil nøjes med at sige tak til Web og alle Jer der på K10 har været med til at 'uddanne' mig i hvad der ret faktisk foregår.

Jeg mener, man skal sgu da være både døv, dum og blind for ikke at kunne se hvad der foregår. Alt pga magtbegær og mammon.

Derfor her til sidst på falderebet inden K10 lukker, jeg fastholder:


Jeg har aldrig truet nogen. Jeg tager ikke hævn. Jeg sviner ikke nogen til. Jeg har blot offentliggjort sandheden.

Jeg kan dokumentere med lydoptagelser fra alle møderne med disse 2 SB og de efterfølgende Jobplaner og 'skrivelse' at

- ufaglært, uautoriseret SB/Konsulent/mentor Henriette Sommer
- ufaglært, uautoriseret SB Shoaib Sohail Raja Akbar
- uautoriseret faglig koordinator Heidi Gottlieb
- uautoriseret jobcenterchef Maria Bødker Boje
- uautoriseret afdelingschef Teddy S. Rasmussen
- uautoriseret afdelingschef Bettina Fulgsang Nielsen

Det med accept af 'Direktionen' som har ansvaret for den daglige ledelse af Beskæftigelses- og Integrationsforvaltningen (BIF) :

- tidligere uautoriseret administrerende direktør Bjarne Winge
- Nu uautoriseret administrerende direktør Tanja Franck
- uautoriseret direktør Michael Baunsgaard Schreiber
- uautoriseret ressourcedirektør Jeppe Bøgh Andersen.

tillader og praktisere disse ulovligheder pga 'måltal', stats-refusion, bonusser og vederlag.

Samt med accept fra magthaverne (politikerne) i Beskæftigelses- integrationsudvalget i Københavns Kommune nu med beskæftigelses og integrationsborgmester Cecilia Lonning-Skovgaard i spidsen.

Samt med accept fra magthaverne (politikerne) i Beskæftigelsesudvalget (BEU) inde i Folketinget nu med beskæftigelsesminister Troels Lund Poulsen (V) i spidsen.

Skal alle navnene frem på de inkompetente, ufaglærte, uautoriserede SB, jurister, embedsfolk og andre der i offentligt embede lyver, bedrager, manipulere, truer med sanktioner og bevist bryder loven pga måltal, stats-refusion og personlige bonusser og vederlag ?

Selvfølgelig skal de det. Alle skal vide hvad der foregår.

Folk dør, begår selvmord og sætter ild til sig selv pga disse retsløse forhold.

Er det et sådan samfund vi ønske at efterlade til vores børn ?

Skal loven ikke gælde for alle ?


Fakta er:

- Systematisk ulovlig sagsbehandling praktiseres i stor stil pga 'måltal', stats-refusion, personlige bonusser og vederlag.
- Massive brud på 'God forvaltningsskik' praktiseres i stor stil pga 'måltal', stats-refusion, personlige bonusser og vederlag.

- Ingen SB og jurister stilles til ansvar for deres ulovligheder. Og de ved det.
- Derfor skal SB og jurister i sociale sager autoriseres. Og det kan kun gå for langsomt.
- Der er ingen retssikkerhed.
- Syge og udsatte borgere er retsløse.
- Syge og udsatte borgere dør, begår selvmord og sætter ild til sig selv pga disse retsløse forhold...

- Alle SB og jurister i sociale sager skal autoriseres... incl juristerne i Ankestyrelsen.
- Juristerne i Ankestyrelsen bryder loven uden at stå til ansvar.
- Juristerne i Tilsynet (i Ankestyrelsen) bryder loven uden at stå til ansvar.
- Juristerne hos Borgerrådgiveren i Københavns Kommune er tavse.
- Juristerne hos samt Ombudsmanden er tavs.

- Og de "troværdige" politikerne (magthaverne) er også tavse...

- Jobcentre forvalter 'Georg Gearløs' lovgivning, sociale sager afgøres efter 'vurdering' og 'skøn' af inkompetente ufaglærte 'SB' og jurister, incl juristerne i Ankestyrelsen...
- De tavse hykleriske politikere tager udsatte sårbare mennesker som gidsler i et kynisk politisk spil om stemmer.
- Og flere 'politiske medløbere' følger trop med disse politiske hyklere.

- Retssikkerhed er uden partifarve.
- Retssikkerhed er ikke en politisk ideologi.
- Retssikkerhed er almindelig respekt for demokratisk vedtagne love.

- Der er ingen retssikkerhed. Folk er retsløse.

Kampen fortsætter...













Sidst redigeret af Kio; 25-12-2018 kl. 13:40.
Kio er ikke logget ind   Besvar med citat