Se enkelt indlæg
Gammel 16-12-2013, 01:35   #170
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Tror du blander tingene sammen....der er ikke nogen alm frie borger i dette samfund....og jeg mener ikke nogen som helst....der skal stille sig til rådighed for systematisk overvågning....og når det nu gælder alle....ja så gælder det også for dem som modtager penge fra det offentlige...

Du mener måske at fordi vi er "så heldige" at vi kan modtage offentlig ydelse...at så er det da helt okay at vi skal det...

Forkvaklet...det er hvad det er...

Bemærk lige at jeg ikke siger at de slet ikke må undersøge en sag....men som alle andre her i samfundet....så må de sende sagen videre til rette instans...nemlig politiet....

Ikke på vilkår om jeg ønsker nogle selvudnævnte kommunale politibetjente som skal rende rundt og systematisk snage i mine sager....og sjovt nok....så har jeg intet at skjule.....jeg er bare glad for min ret til et privatliv....og det er der ingen som skal ødelægge...ihvertfald ikke hvis jeg kan forhindre det...

Mennesker som derimod mener at det er okay og blåstempler det....ja de er med til at ødelægge for alle andre...nemlig alle os som mener vi har ret til et privatliv...uden at nogen skal snage systematisk i det...

Sjovt nok....så de fleste af dem der render rundt og siger højt til alle....at de kan da bare komme til dem for de har ikke noget at skjule.....ja de synes slet ikke at det er så sjovt når det så kommer til at diverse myndigheder ved alt om dem...helt uden at de selv har fortalt noget...jo jo der er sikkert undtagelser
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat