Se enkelt indlæg
Gammel 07-12-2013, 14:04   #162
Camille
Afhængigheds tegn af K10
 
Camilles avatar
 
Tilmeldingsdato: 01-04 2008
Alder: 38
Indlæg: 390
Styrke: 17
Camille er ny på vejen
Ingen tvivl om at jeg mener at det er dybt forkert at snyde sig til penge man ikke er berettiget til! Det er en ond cirkel og det er nok derfor der er så mange skrappe regler idag, netop fordi folk har taget hele armen når de har fået tilbudt lillefingeren.

Når det så er sagt, så tror jeg ikke at jeg kan anmelde nogen, jeg ville gå og være bange for at jeg havde set noget der ikke var hvad jeg troede og at jeg så havde fået lavet unødvendig rav i en anden persons liv, og så har jeg også en holdning om at jeg ikke skal gå og være dommer over andres gøren og laden, det "skodjob" må de selv ordne.

Jeg kan dog være lidt urolig for at det er blevet så nemt at anmelde folk, jeg kunne godt forestille mig at hvis to personer er blevet uvenner, at den ene så melder den anden som hævn, folk kan jo finde på de sygeste ting og jeg tror bestemt ikke det er sjovt at blive hevet igennem møllen for socialt bedrageri.
__________________
A wise girl kisses, but doesn't love, listen but doesn't believe, and leaves before she's left..

- Marilyn Monroe
Camille er ikke logget ind   Besvar med citat