Se enkelt indlæg
Gammel 01-04-2006, 11:49   #10
bantam
Banned
 
Tilmeldingsdato: 04-12 2005
Indlæg: 92
Styrke: 0
bantam er ny på vejen
RE: Hvordan søger vi førtidspension til min mand?

Hej

Hejdien du skriver:

Jeg starter i Praktik på Mandag, i et job jeg har fundet hos AF, det var et almindeligt job , som jeg selv kontaktede dem om , og spurgte om det kunne laves om, de syntes at fleks lød spændene og inviterede min jobkonsulent og jeg til samtale ..
Under samtalen fortalte de at de kunne se et helt nyt område for flekser (de bruger mest folk mellem 8-20 timer om ugen)

CITAT SLUT

Det har længe undret mig at så mange firmaer lyder til at være helt uvidende om fleksjobordningen, jeg mener det er jo IKKE en helt ny ordning og bliver i tide og utide omtalt i div. medier, så man skulle da tro at det VAR gået op for arbejdsgiverne at denne mulighed foreligger.

Måske er det kommunerne der IKKE er gode nok til at informere kommunens arbejsgivere, ved enten at sende dem noget materiale eller opsøge arbedjspladsene og fortælle om det, så kunne det jo være nogle af de mange ledige fleksere nemmere fik et job.

Dit eksempel viser jo tydeligt at det KAN lade sig gøre hvis de bare ved noget mere om det.

Held og lykke med det, og håber du holder os orienteret om hvordan det går i en anden tråd end Andemors, og jeg unskylder at jeg blandede dette ind i hendes problematiske tråd, men jeg kunne ikke lade være med at kommentere dit indlæg.

Fortsat god weekend, og jeg håber for andemor at Pias gode informative indlæg hjalp hende lidt på vej i familens svære situation

med venlig hilsen

bantam
bantam er ikke logget ind   Besvar med citat