Emner: Hvad Nu?
Se enkelt indlæg
Gammel 09-10-2015, 13:55   #3
LOH
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 19-08 2015
Indlæg: 3
Styrke: 0
LOH er ny på vejen
Hej Peter

Tusind tak for besvarelsen! Det er meget, men jeg er glad for det og skal nok besvare, så godt jeg kan.

Lovgivningen og mine muligheder, prøver jeg lige så stille at få styr på, det er en jungle, men jeg går stille frem.

Lige nu er jeg ikke tilknyttet en arbejdsgiver, min opsigelse endte d. 25 september 2015. Jeg er lige nu stadig sygemeldt, så jeg går ud fra, jeg så får sygedagpenge.

Ja, lige nu er jeg meget forvirret og lidt utryg ved hele situationen. Jeg har dog en god støtte herhjemme, samt en mor, som har lovet at hjælpe så godt hun kan, dette gør, det hele er lidt mere til at klare.

Jeg bor i midtjylland - Herning. Min vægt har altid været meget normal, jeg har altid været god til at gå eller cykle når jeg skulle nogle steder, dog har jeg taget lidt på efter jeg ikke kan gå så godt længere, forringet gå-evne betyder jo desværre også lidt mindre motion, om mine piller også har noget at sige vedrørende min vægt, er jeg ikke helt klar over.

Så må jeg spørge, hvis alt med kommunen skal foregå skriftligt, skal jeg så bare sende dem et brev/mail, hvis de sender mig en tid til at møde op og snakke med dem?

På min læges opfordring har jeg haft lidt kontakt med kommunen, jeg ringede til dem, for at fortælle jeg var sygemeldt, de sendte mig en tid, jeg mødte selvfølgelig op og havde en bisidder med. Det eneste der skete var at de sagde jeg skulle gå til min læge og få en attest på min sygdom, som de skulle have. Det har jeg ikke været endnu, men har en tid i uge 43.

Du skriver, alt fra kommunen eller Ankestyrelsen skal kontrolleres for sin lovlighed, jeg vil meget gerne spørge, om du hved hvor man gør det henne?

Undskyld hvis jeg besvarer lidt sent, men jeg skulle lige fordøje det hele.


Hilsen LOH

Sidst redigeret af LOH; 09-10-2015 kl. 14:01.
LOH er ikke logget ind   Besvar med citat