Se enkelt indlæg
Gammel 07-05-2009, 12:59   #12
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Tror såmænd ikke at mennesker som han er interesseret i debat mennesker som ham kan meget bedre lide en monolog så høre han kun sig selv

Men kan da se at hans private mail adresse står der så jeg sender den da til ham og så ved han hvad jeg syntes om ham og hans virke




Citat:
Da jeg har prøvet at skrive en kommentar til det skrevne i ugeskrift for læger men kan konstatere at muligheden for kommentar ikke er for alm dødelige , fremsender jeg det hermed til dig.

Jeg håber at du vil tage dig tid til at læse det og om ikke andet så vende noget af det oppe i hovedet bare et split sekundt , ikke fordi jeg har den opfattelse af dig at det kan eller vil ændre noget , men er snart så træt af at opleve mennesker af alle slags blive latterliggjort og stigmatiseret af "mennesker" rundt omkring i systemet ...

Ikke mindst kan det undre at netop læger er med til at bære ved til det bål der hedder at stigmatisere syge mennesker, man kan ikke lade være med at sidde tilbage med den tanke at der er et problem mht diagnosering her i landet sygdomme som feks fib som er en anerkendt sygdom og er på WHO´s liste , er her i DK en sygdom der ikke accepeteres takke være mange inkomepentente læger og politikkere , man kan så kun beklage det at mange mennesker hver dag lever i et smertehelvede og samtidig skal have slået ind i hovdet at det skyldes ondt i livet psykiske problemer osv ...

Smerter er og bliver smerter et helvede er og bliver et helvede uanset hvor mange term modeller eller hvor meget "dygtige" læger og psykiatere søger at overbevise patienter om det modsatte...


Derfor får du lige min kommentar til det skrevene i ugeskrift for læger samtidig med at jeg med beklagelse må konstatere at "læger " ikke er intressert i debat med de mennesker der har smerten men mere virker som om de har det helt fint med monologer ...



Jeg har med interesse læst artiklen af Jens Bang, jeg kan desværre ikke sige at der er noget i den der forbavser mig men syntes måske at man skulle høre tingene fra den anden side af bordet også..

Nu er vi jo en del mennesker der følger med i Jens Bangs gøren og laden ikke mindst fordi vi kender eller har kendt mennesker der er blevet hårdt ramt af Jens Bangs meget underlige virke i div kommuner -

Jens bang omtaler publikationer på ankestyrelsen hjemmeside og ytre undren , denne er han så ikke alene om, dog er der mange i det såkaldte system der har en teori der nok ikke huer Jens B så meget som at det er offer roller og sygliggørelse i systemet-

Det ses oftere og oftere at mennesker med helt klare sygdomsbilleder skal igennem en psykiater udvalgt af kommunen for at få feks fleks eller førtidspension mennesker med sygdomme der kan måles og vejes røntgensfotograferes og hvad de ellers kan i disse dage, inden de mennesker kan bevilliges nogen form for hjælp må og skal de lige en tur forbi psykiateren og denne finder så en lille psykisk defekt og underligt nok er det så denne lille defekt som er udløsende faktor for den berettiget hjælp.

Sjovt nok skal disse mennesker tit til psykiater foranlediget af netop lægekonsulenter som J.B mange mennesker har så været så mange år i systemet at de har udviklet depression , angst og andet som her omtale af J.B

Måske det var på tide ikke at kigge på om for mange får feks ftp pga psykiske lidelser men om ikke det i virkeligheden er sådan at psykiske lidelser opstår pga den måde de bliver behandlet i systemet på og ikke mindst den mistænkeliggørelse som netop JB er en stor fortaler og arbejder for .

Som en i systemet og med det kendskab jeg har til JB så kan jeg kun undre mig over ikke psykiske diagnoser men at så mange læger som faktisk har et speciale og ved hvad de snakker om kan blive ved med at lade en læge som JB underminere deres arbejde og stille deres speciale i dårligt lys-

En fysisk sygdom er og bliver det



Debat (for det må patienter jo så holde uden om lægerne ) kan findes her http://www.k10.dk/showthread.php?t=8463

Sidst redigeret af Hejdien; 07-05-2009 kl. 13:11.
  Besvar med citat