Se enkelt indlæg
Gammel 15-01-2018, 14:43   #30
Begynder
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 03-01 2018
Indlæg: 44
Styrke: 7
Begynder er ny på vejen
@ Nørd nej har indtil videre har jeg ikke registreret nogen journaliseringsliste.

Så dit forslag om at få de manglende dokumenter vil være fint. Men jeg tror snart at de bliver blåviolette i hovederne på kommunekontoret over mig.

Jeg har det heller ikke så godt med at klage, men omvendt vil jeg heller ikke bare trækkes rundt på kommunegangene for at godt ord ...

Jeg gav mit samtykke til, at de måtte indhente oplysninger hos min læge og smerte- og hovedpineklinikken. Mit første møde med jobcenteret og sagsbehandleren var, at hun var vældig flink da hun forklarede mig om samtykke og det videre forløb. Hun fortalte at hvis der skulle opstå behov for yderligere oplysninger ville de rette henvendelse til mig. Det var ikke hende som skulle have sagen.

Det var først ved aktindsigten, at jeg fik kaffen galt i halsen da jeg kunne se, at de havde henvendt sig til flere afdelinger end aftalt, og at de havde udleveret hele skemaet jeg havde udfyldt. Således at øjenafdelingen kunne læse mit CV, civile status, empiriske eksempler fra tidligere jobs, økonomiske forhold (min mand forsøger mig). Jeg synes det var så krænkende, og følte mig i den grad udleveret og udstillet.

Det konfronterede jeg sagsbehandleren med, men hun benægtede at det var tilfældet og jeg fastholdt. Men så gav hun min læge skylden. Det var min læge som havde bedt dem om at henvende sig der.

Nu har hun sendt en anmodning samtidig med at hun indstillede mig til en for revalidering. Denne nægter jeg at underskrive det er tilladelse til at indhente ALT og udlevere ALT. Denne kan ikke tilbagekaldes.

Men når jeg aflevere min klage vil jeg sikre mig at jeg får et stempel og en krussedulle.
Jeg betaler ikke (indtil videre) for at få udleveret mine papir. Her giver kommunen.
Begynder er ikke logget ind   Besvar med citat