Se enkelt indlæg
Gammel 19-01-2008, 20:44   #1
mumle_mund
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 22-11 2007
Indlæg: 174
Styrke: 17
mumle_mund er ny på vejen
Læs... så morsomt... og en smule anstregende

Vi skulle have møde med kommunen, ang om jeg ville være egnet til at forløb hos psykiatri fonden. sagsbehandler mig og min mand som følge samt en fra psykiatri fonden.

Hende fra psyk fond. ligger ud med at fortælle en masse om det her kursus, det lyder enormt spændene og jeg ville godt derinde.

MEN.. da vi så kommer ind på at jeg jo fik stillet diagnosen fibro vender det hele. Jeg fortæller at min depression jo er SOMATISK!
Og at jeg muligvis skal i kunstig overgangsalder i næste måned (hvis jeg ikke er gravid, men det siger jeg ikke til dem)
Hende fra psyk fond. ender med at spørge om min læge har stillet diagnosen SOMATISK DEPRESSION. for det ville hun da godt lige se på papir.
Sagbehandleren er slet ikke med, jeg siger så at det står i de papirer jeg har med fra reumatologen. Men at det OGSÅ står i kommunens papirer.
De bad nemlig SELV om en udtalelse fra min psykiater, og han skrev SOMATISK DEPRESSION!
Jeg har siden i sommers prøvet at forklare min sagsbehandler at depression IKKE er problemet, men at jeg HAR ENDO... og nu OGSÅ FIBRO... som hun så lige fik papri på.

Da hende fra psyk fond. så at der flere steder i min journal stod SOMATISK depression afslog hun at jeg skulle derind. HAHAHA
SUR NUMSE, for min sagsbehandler og selvfølgelig også for hende fra psyk fond. for hun var jo kommet lang vejs fra.
Jeg håber virkelig min sagsbehandler står med røde ører for det er jo HENDES fejl. jeg har sagt i flere måneder at det ikke er mit hoved der er problemet. Men hun har vaglt at overhører det fuldstændig.
Hun blev rigtig sur og mopset og afbrød med en vred tone
" ja så er jeg nødtil at stoppe dine sygedagpenge"
Jeg siger så at der jo ikke er min fejl at jeg ikke kan komme på det kursus. men siger straks at hun da med glæde bare skal finde et alm. arbejdsprøvning sted.
Hun trækker på det og siger jaaaahmen hvis jeg jo ikke mødte op så var håbløst nu hvor jeg sove så meget..
Jeg siger så at jeg NOK skal møde op, jeg skal bare vide om jeg så skal ligge mig til at sove på jobbet? eller ligge sammenkrøllet af underlivssmerter hvis det er det...
Ja siger hun, fint, tak, det var bare det jeg skulle vide.

Jeg fortæller at jeg bare gerne vil videre i det her system, jeg er IKKE interresseret i at sidder derhjemme. og jeg VIL MEGET GERNE finde ud af hvad jeg kan.

Hold da ferie hvor blev hun muggen. hun tog kopi at de papirer fra reumatologen. og skulle IGEN have skåret ud i pap om jeg så blev smerte fri for altid efter de 4 mdr i kunstig overgangs alder. hvilket jeg allerede TYDELIGT havde forklaret at det blev jeg ikke, smerterne i underlivet ville langsomt vende tilbage. Men fint at hun lige ville være sikker...
Og så spørger hun og jeg så denne måned lige ville prøve noget smertestillende!
HAAAAALLOOOO LÆS MIN JOURNAL! der står ALT hvad jeg indtager!!! Næsten.. haha..

Anyway... Er du gal hvor mig og min mand bare grinte da vi gik derfra.

Hold fest hvor må det være pinligt for hende at side der og ikke have læst tingene ordenligt igennem eller det værste er måske at hun HAR set det, men har valgt at ignorer det fordi jeg jo nok bare er en nasserøv!!!

hahahahaa....Vidst ikke man kunne få sit fredags grin på kommunen... MUAHAHAHAHA

Nu må vi bare håbe hun finder noget arjbejdsprøvning sted så jeg kan få det overstået...
mumle_mund er ikke logget ind   Besvar med citat