Se enkelt indlæg
Gammel 15-11-2011, 16:39   #508
Enteneller
Jeg bor her på K10
 
Entenellers avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-03 2009
Alder: 55
Indlæg: 5.190
Blog Indlæg: 1
Styrke: 22
Enteneller er ved at flytte ind på K10Enteneller er ved at flytte ind på K10
Hej jasch,

Jeg skal starte på kurset "fokus på angst" og så må vi se hvad der sker der...

Jeg kommer i tvivl om hvor sød hende min sagbehandler nu var he, he. Hun sagde på et tidspunkt "var der ikke et eller andet sted at lægekonsulenten havde skrevet, at den nedsatte funktionsevne ikke var til hindre for en evt. arbejdsevne"..... Øhhhh jeg havde ikke lige taget min sag med, men jeg har da altid som alle jer og alle andre også godt kunne lide at arbejde.

Jeg syntes nu at det kursus "Fokus på angst" lyder rigtigt spændende og vil gerne deltage i det omfang jeg kan. Først skal vi dog mødes med en kontakt person på Espelunden og tale herom.

Ja alle har ret til at komme ind fra gaden og bede om en afklaring.. Hun sagde at hun har mange som mig, der virkelig er syge, men bare ikke kan få den pension. Men som jeg sagde sådan er systemet jo, det er enten fleks eller ftp. så hvad skal man gøre !!!

Jeg kan ikke leve i "no-where". Jeg forklarede hende også, som min psykiater sagde, så er jeg jo ikke belastet af at have børn 24-7, dem har min eks for det meste og det skal man jo også have med i mit liv og min tilstand.

Det er ikke mig der har vedtaget at det hedder fleks eller pension, hvis jeg kunne arbejde ordinært så gjorde jeg det f.. f.....

Nå i øvrigt bad hun give mig en melding når jeg hører fra BAN, det er vidst lige oppe over, de fik sagen i juli. Har lige rykket det, det kunne være så fedt at få medhold, som hun sagde så er helbredsdelen også en af de 12 pkt. under rpén.... Ja som I kan se har vi været lidt omkring.
__________________
Enteneller

Husk at checke www.pensionsinfo.dk for dine muligheder for udbetaling af f.eks TAE ((Tab af Erhvervsevne) ydelse) under evt. pensionsordninger.
Enteneller er ikke logget ind   Besvar med citat