Se enkelt indlæg
Gammel 25-03-2015, 15:46   #13
gisne
Har ikke tid til andet end K10
 
gisnes avatar
 
Tilmeldingsdato: 25-10 2012
Lokation: Horsens Komune
Indlæg: 2.113
Styrke: 15
gisne er ved at flytte ind på K10gisne er ved at flytte ind på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af jhagense Se meddelelser
Det er sku et surt show gisne...held og lykke her fra.

Mht. ventetider kan jeg ikke følge div. indlæg. Der er lovgivning herom, hvilket ASK skal følge. Og såfremt ikke er det jo brev til ministeren ?

Mht til mig selv - i sidste besked.......hvornår mon skal jeg forvente svar. Jeg mener at have læst i redegørelser og anbefalinger til ASK om en 14md regel og 24md regel. Men jeg ved sku snart ikke.

PS: Jeg har fået diagnosen svær depression. Men det svinger meget. Og jeg bliver oplyst, at det med hukommelsen nok skal komme igen, da det typisk læner sig op af en depression. Det er korrekt....men hvorn kan de sige det, da depressionen kom 4 måned efter jeg faldet på jobbet. Og hukommelsen gik af fløjten umiddelbart efter faldet (opdager det et par dageefter, at short-memory er lost).

PS: Enkelte - psykolog og læge på REVA (revalidering, som Aarhus Kommunen spørger til råds om bl.a. arbejdsprøvning - har skrevet i journaler, at jeg lider af ptsd LIGENDE sygdom. Så når psyk.hospital kun nævner depression ved jeg snart ikke.

Der er ingen regler for sagsbehandlingstid ifht arbejdsskader.

Jeg har indsat link til deres seneste opgørelse af sagsbehandlingstider: http://www.ask.dk/da/Statistik/Stati...dlingstid.aspx

Fx. Var der i 4. Kvartal 2014 over 600 dages sagsbehandlingstid på erhvervstab og sidst min advokat fik svar på sin klage til ASK's direktør i dec. 2014, var svaret "bekæager, vi har mange sager og ekstra lang sagsbehandlingstid"
__________________
Er på K10 pga fysisk arbejdsskade i ryg/skulder. Indstillet af rehabiliteringsteam til førtidspension uden ressourceforløb. Tilkendt førtidspension med virkning pr. 1. april 2014.
gisne er ikke logget ind   Besvar med citat