Se enkelt indlæg
Gammel 07-02-2017, 16:08   #171
Brikke
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 17-02 2011
Indlæg: 60
Styrke: 14
Brikke er ny på vejen
Nyt møde i Rehabiliteringsteam mv.

Igår modtog jeg et svar på min klage over kommunens sagsbehandling mv.

LÆ265
Kommunen vælger at indhente LÆ265, som de ellers havde undladt inden sidste møde med Rehabiliteringsteamet.
Dernæst indhenter kommunen en statusattest fra min reumatolog, som er vigtig at få med i mine lægelige papirer.

§17
Kommunen gør i brevet opmærksom på, at jeg kan få mine nye lægelige oplysninger med i min ansøgning om førtidspension på det foreliggende grundlag §17. Jeg vidste ikke, at de havde undladt at have sagen oppe i Pensions Nævnet, men det er bedst, at de får alle oplysninger med - det har jeg også bedt om, men jeg havde ikke fået svar tilbage!

Nyt møde med Rehabiliteringsteamet
Jeg vil, efter kommunen har modtaget LÆ265 fra min egen læge samt statusattest fra min reumatolog, blive indkaldt til et nyt møde med Rehabiliteringsteamet.
Der vil jeg være nødsaget til at betale mig fra en bisidder, der tager med og sørger for, at jeg ikke igen bliver snydt.
Jeg har brugt omkring kr. 6000 for at finde rundt i systemet, efter kommunen valgte at se stort på mine rettigheder ved at undlade LÆ265, undlade udtalelse fra reumatolog, undlade partshøring, undlade at følge psykologs anbefaling og ved at sammensætte et ressourceforløb uden at tage ovenstående i betragtning.

Stress
Jeg er tilfreds med, at kommunen laver om på deres afgørelse.
Desværre har tiden siden den 14. december 2016, hvor jeg var til møde med Rehabiliteringsteamet været svært. Jeg har fået stress og er meget påvirket af den usikkerhed og det arbejde, der har ligget og stadig ligger i min sag.

Det er fantastisk, at det er muligt at begå så mange fejl. Tænk engang hvis jeg ikke havde gjort dem opmærksomme på disse fejl!
Brikke er ikke logget ind   Besvar med citat