Se enkelt indlæg
Gammel 22-02-2016, 13:01   #29
yoku
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 10-09 2013
Indlæg: 51
Styrke: 11
yoku er ny på vejen
Jeg glæder mig på dine vegne. Du fik en god og effektivt behandling.

Jeg kan ikke sige det samme. Lægen fra smerteklinikken ud over at stille en diagnose som ikke er rigtigt, har undlad at skrive til fysioterapeuten at jeg har ryg problemer.

Han skulle kun åbne 4 stykker MRI scanninger fra 2015. Jeg hentede selv kopier efter MRI scanninger og det afviste han. Han skulle hente selv og dette ikke er gjort.
Indtil videre er jeg behandlet for fibromyalgi ( stillet diagnose af smerteklinikkens læge). I virkeligheden, blev jeg diagnosticeret for 15 år siden ( jeg var rask på det tidspunkt undtagelivs muskler) med hypermobilitet og i mange år har jeg haft et aktivt liv og masser preventive muskler øvelser og fysioterapi.

Jeg er dybt misfornøjet. Det handler ikke kun om piller men også om selektivitet af hvilke smerter/ skade "godkendes".
Summa summarum: der er ikke givet besked til fysioterapeuten om ryg skade. Jeg har et sundt og rask ryg- ifølge smerteklinik læge på trods af ikke blevet undersøgt for. Jeg har også et par speciallæger undersøgelser af ryggen som er ikke taget i betragtning. Hvis fysioteraputen havde ikke sagt at der blev ikke skrevet noget om ryggen, så anede jeg ikke at det er så alvorlig situationen. Dette er min oplevelse på smerteklinikken og ikke en god en.

Kan det blive være?

Sidst redigeret af yoku; 22-02-2016 kl. 13:19.
yoku er ikke logget ind   Besvar med citat