Se enkelt indlæg
Gammel 16-02-2014, 10:13   #19
BEH
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 25-01 2014
Indlæg: 92
Blog Indlæg: 2
Styrke: 11
BEH er ny på vejen
Hej

Nej, jeg er ikke arbejdsprøvet. Det har ikke været muligt pga. fysisk og psykisk nedslidning.

I perioden fra marts 2013 og til august 2013 kunne min sagsbehandler og kommunens lægekonsulent ikke kommer på tiltag jeg kunne holde til med udgangspunkt i veldokumenterede statuserklæringer fra min læge, psykiater og psykolog. Derfor kom jeg for ressourceteamet i dec.

Har tidligere været ansat i fleksjob i 12 år på 20 timer men fik større sygefravær de sidste år og blev opsagt i begyndelsen af 2012. Herefter lykkes det mig at finde privat arbejdsgiver der ansatte mig, men måtte opsige mig allerede efter 7 måneder, da helbredet ikke kunne holde til det.

I perioden fra dec. 2011 og til og med sidste ansættelsesforhold til marts 2013, har jeg sammenlagt arbejdet i ca. 30 timer og hvor sidste arbejdsgiver forsøgte med mange tiltag for at jeg kunne bevare mit arbejde - men uden held. Dette vedlagde jeg dokumentation for til teamet, som en form for arbejdsprøvning, hvilket teamet skrottede da det var for få timer til at det kunne bruges....
BEH er ikke logget ind   Besvar med citat