Se enkelt indlæg
Gammel 10-01-2018, 12:51   #22
Begynder
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 03-01 2018
Indlæg: 44
Styrke: 7
Begynder er ny på vejen
kære alle,

tusind tak for brugbare svar.

Jeg skulle have været til møde i går, men aflyste på mail (Eboks) til sagsbehandleren.

Jeg sover stort set ikke, indre uro i kroppen, kaster slim op, har en meget kraftig spændingshovedpine (har aldrig det haft før i så voldsom en grad), stærke smerter i øjet og er meget svimmel. Så svimmel at jeg ikke bevæger mig udenfor døren uden ledsager.

Sagen tog en helt ny drejning i går. Min mand kan ikke holde ud se på, hvor dårlig jeg får det både fysisk og psykisk i det her forløb. Så han bad om lov til at ringe til chefen. Som sagt så gjort.

Han fik hende i tale, og forklarede at det var et meget problematisk samarbejde mellem sagsbehandleren og jeg, chefen var nogle gange tavs og lyttende og andre gange appellerede hun til samarbejde. Min mand fortalte at jeg havde stribevis af mails som ikke var blevet besvaret og min nuværende sagsbehandler havde problemer med at tjekke sin Eboks. Han mente ikke der var grundlag for et møde og bad om at de spørgsmål, som IKKE var blevet blev besvaret, skulle besvares skriftligt. Dette lovede chefen, men der er ikke sket noget.

Og jeg ville få en ny sagsbehandler.

Til gengæld var chefen meget opmærksom på hvordan jeg kunne vide dagen før, at jeg var syg dagen efter.
Jeg er tvivl om jeg også skal aflyse et møde i morgen, min handlekraftige sagsbehandler havde mellem jul og nytår også sørget for en anden aktør, sendt en ny blanket om fuldmagt som ville give hende lov til at indhente og videregive oplysninger på mine vegne.

Men jeg tror I har ret, det handler om at få mig op på 25 timer, hvilket jeg ikke magter eller presse mig ud af systemet igen. At gøre det hele så utåleligt for mig, at jeg trækker mig.
Nørd, Vovse, Webmaster og alle jer andre endnu gang tusind tak for bistand.
Begynder er ikke logget ind   Besvar med citat