Se enkelt indlæg
Gammel 31-08-2013, 10:24   #3
EB3
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 25-07 2013
Indlæg: 3
Styrke: 0
EB3 er ny på vejen
kære "Tumnus"

Tak for dit svar :-)

Nu har jeg jo ikke prøvet "at opgive for meget" (så vidt jeg ved :-) For som nævnt ved jeg jo reelt ikke hvad den endelige kapitalindkomst ender med i fht. evt. renter/afkast mv.) - men....så vidt jeg ved er der noget med, at komm. (aka nu Udbetaling DK) kun er forpligtet til i givet fald, at tilbagebetale for lidt udbetalt FP i op til 6 mdr., hvorimod de er berettigede til at kræve for meget udbetalt FP nærmest uendeligt (måske ikke helt uendeligt, men i hvert fald længere tilbage end 6 mdr.)

Jeg er ikke sikker på dette, men mener, at det er noget i den stil

Jeg synes bare det er hårdt at skulle forholde mig konstant til "for lidt/for meget" problematikken og oveni det den (uberettigede) følelse af at være rubriceret som "social bedrager", så spørgsmålet for mig er ved at være der, om jeg ikke vil få det psykisk bedre ved at afskrive mig det jeg har ret til øk.

Men hvis det betyder at jeg helt fratages "alle FP rettigheder" jeg i fald en "katastrofe" (mere !!!) sker og dermed skal hele "møllen" igennem igen i fht. en tilkendelse af FP, så er det helt håbløst at tænke på jo, for selvom det var en entydig tilkendelse (som i øvrigt blev initieret af komm., da jeg aldrig havde forestillet mig, at jeg skulle ende med en FP - jeg kæmpede til det sidste for at "holde mig oppe og ude af systemet", men komm. tog så at sige "beslutningen for mig" og ja - jeg måtte jo desværre se i øjnene til sidst, at der ikke var andet/mere at gøre !)

Jeg er bare så ked af at have den beskyldning om "bedrager" og registrering i "bedrager-registre" og hvad ved jeg, hængende over hovedet
Jeg har aldrig....som i aldrig....bedraget nogen eller noget med nogetsomhelst, så det gør mig umanerligt ked af det

Mange hilsener
EB3

Sidst redigeret af EB3; 31-08-2013 kl. 10:28. Årsag: Pølsefinger-slå-fejl ;-)
EB3 er ikke logget ind   Besvar med citat