Se enkelt indlæg
Gammel 13-12-2012, 16:27   #1
sabjohnsen
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 13-12 2012
Indlæg: 16
Styrke: 12
sabjohnsen er ny på vejen
Exclamation Sygedagpenge, ret til barsel? ingen a-kasse

Hey alle

Håber der er nogle der kan hjælpe mig!!
Jeg har gået sygemeldt siden 1 dec 2010 jeg var i arbejde og blev sygemeldt derfra og så fyrede de mig pågrund af jeg var sygemeldt. jeg har så været på sygedagpenge lige siden.
1 dec 2011 fik jeg forlænger min sygedagpenge til dec 2013.
Jeg står nu og er gravid og har termin 8-2-2013 og har snakket med min sagsbehandler (har lige fået en ny da den anden skulle lave noget andet) og hun gider hvertfald ikke lige at hjælpe mig, hun sagde jeg sku snakke med en fra udbetalingen danmark, dem ringer jeg så til og kan så ikke få lov til at snakke med denne person og de siger kommunen skal sende mine papire over, jeg ringer så IGEN til kommunen som så fortæller at hun ikke ved hvad hun skal gøre og sender mig videre til hende der udbetaler mine sygedagpenge som heller ikke ved lig hvorfor jeg sku snakke med hende.

Jeg ringer så til udbetaling danmark, og de aner heller ikke noget så de ringer tilbage efter 2 timer og siger til mig at jeg skal udfylde nogle papire for ledige, jeg fortæller så jeg altså er sygemeldt og ikke som sådan ledig.

vi snakker frem og tilbage og hun vil ikke rigtig oplyse mig om noget.

Det skal lige siges jeg er IKKE medlem af en a-kasse jeg er gift og ville ikke kunne få kontant hjælp.
Hva gjorde i andre?

HÅBER INDERLIGT PÅ NOGET HJÆLP HÅBER DER ER ANDRE I SAMME SITUATION
sabjohnsen er ikke logget ind   Besvar med citat