Se enkelt indlæg
Gammel 08-02-2014, 22:27   #28
L.S.
Lever på K10
 
L.S.s avatar
 
Tilmeldingsdato: 08-09 2010
Indlæg: 1.553
Styrke: 17
L.S. er fast beboer på K10L.S. er fast beboer på K10L.S. er fast beboer på K10
Ja, både Gerdes og Isager er vores venner!

http://hovedland.dk/bog/Blinde_pletter.htm


Og Peter Bytzer tilsyneladende også.
Han har fået stort legat til forskning i tarmsygdomme.

Ligeledes Peter Uhrenholdt til Piskesmæld m.m. forskning.

Advokat Kjeld Parsberg er også vores ven - han har f.eks ædt en bøde på kr.20.000 for, (i ....kraftige.... vendinger ;-) ) at påpege en dommers inhabilitet, ved igen og igen at lade diverse Lægekonsulenter blande sig og udtale sig skråsikkert FOR systemet, MOD Borgeren.


Vores sag er således ikke tabt den dag, MEN - det nytter ikke at læne sig tilbage, og lade alle andre om at klare ærterne!

Det vil være utrolig stærkt med en 'stille protest', fra flest mulige på tilhørerrækkerne.
(Vi ved ikke hvor mange de lukker ind!)

Så får politikerne den ind både af øregang og visuelt. Gange mange ;-)

Nu er det altså NU, at der kan sættes handling bag de mange ord på k10!





GLEM ALDRIG - ALDRIG!:

Citat:
Oprindeligt indsendt af MissF Se meddelelser
Hej LS

Ja, mit fokus er klart ikke at miste muligheden for at søge tabt erhvervsevne.
Men, føler den chance røg i fredags, uanset hvad jeg gør.
Det ironiske er, at min sagsbehandler ikke engang kendte til klinikken som lægen nævnte i min gh.

Er dit råd at jeg skifter læge? Det skal siges, at jeg har skiftet 3 gange indenfor et år, for at finde en, jeg synes der var kemi med - men jeg tog så gruelig fejl.


LS: JA - skift læge! - det er ultimativt at din egen læge er på DIN side.

GIV
IKKE
OP!


Skal vi gøre en indsats for at finde kvalificerede som kan deltage med modargumenter, eller ved disse allerede om høringen.


LS: Ingen Borgere har taleret til dét møde, som allerede er arrangeret.


Jeg vil prøve at skrive til sundhedsordføreren til et af oppositionspartierne. Det havde jeg i forvejen tænkt mig, inden jeg læste om dette. Nogen der har input til en skrivelse?

Nå, men jeg begynder mit lobbyarbejde med at skrive til denne sundhedsordføreren i det parti jeg kender, måske flere kunne gøre det samme.


LS: RASENDE god ide! ;-)

Savner dog viden omkring, om funktionel lidelse stadig er på forsøgsbasis som diagnose herhjemme, og hvad det betyder, at den ikke er på listen over sygdomme i WHO-ICD10.

Missf!
LS: JA, den er - såvidt jeg kan læse.
Ellers var Høringen overflødig - politikerne ved utrolig lidt om tingene - derfor en høring.



Google, Google Google - og læs her på k10 - brug SØG funktionen i øverste del af forsiden.

Læs også denne tråd: http://www.k10.dk/showthread.php?t=27836&page=15



GLEM ALDRIG!:
__________________
"Hunden løber efter kæppen - løven går efter manden der svinger den."

Din kontakt med Det Offentlige: ALT hvad man ikke har PÅ SKRIFT eksisterer IKKE.
Få kvittering på alt afleveret, og acceptér ingen telefonsamtaler, eller møder uden bisidder/optagelse af samtale.
L.S. er ikke logget ind   Besvar med citat