Se enkelt indlæg
Gammel 03-05-2012, 13:23   #22
Ragdoll
Har ikke tid til andet end K10
 
Ragdolls avatar
 
Tilmeldingsdato: 01-12 2008
Lokation: Aabenraa
Alder: 64
Indlæg: 2.005
Blog Indlæg: 4
Styrke: 19
Ragdoll er ved at flytte ind på K10Ragdoll er ved at flytte ind på K10
Nu får jeg nok hug, men ser man på mennesket, så har vi i bund og grund de samme instinkter som dyr. Og for hunkønsvæsener drejer ur-instinktet sig om at finde den bedst egnede partner. Dvs. den partner der kan brødføde og give sikkerhed i hverdagen.

Når vi siger i dag, at vi vælger partner af kærlighed, så er det kun en del af sandheden. For det første har dette fænomen kun været almindeligt i godt 100 år, det er ingenting set i det store perspektiv. For det andet, selv om vi gerne vil fortælle os selv og andre at det er kærligheden der gjorde udslaget, så vil vores umiddelbare (fra)sortering, stadig være styret af instinkterne, dette er helt ubevidst, men valget finder sted. Og jeg er enig med GentleGiant, at mandlige førtidspensionister højest sandsynligt er dårligere stillet.

Af dem vi ikke har sorteret fra i første ombæring, kan et forhold måske føre til kærlighed (ikke forelskelse), men det vi søger mere end noget andet er tryghed.

Derfor står førtidspensionister ikke højt i kurs, og jeg er sikker på at mandlige førtidspensionister har en endnu lavere kursværdi end kvindelige, men træffes man som førtidspensionister (mænd og kvinder), så er chancen større for at kvinden ser gennem fingrene med ens status.

Mvh
__________________
THE GOLDEN RULE - Those who have the gold, makes the rules!
Ragdolls Blog
Gensidig Forsørgelsespligt - Nej Tak!

Sidst redigeret af Ragdoll; 03-05-2012 kl. 13:29.
Ragdoll er ikke logget ind   Besvar med citat