Se enkelt indlæg
Gammel 06-01-2017, 10:42   #172
Nørd
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 23-11 2014
Indlæg: 1.079
Styrke: 11
Nørd er ny på vejen
Her på siden behøver vi ikke undskylde hinanden for ikke at svare på spørgsmål, efter min mening har du ikke gjort noget du behøver at undskylde.

Jeg kan desværre ikke besvare dit spørgsmål om hvad de indhenter af oplysninger, men jeg vil mene at du bør overveje din strategi over for kommunen.

Som det har været indtil nu er de jo tilsyneladende blevet mere og mere ondskabsfulde så det har ikke hjulpet at være bange for dem og bukke og skrabe.

Jeg synes at du skal overveje om ikke du har modet til at bestille en aktindsigt og se om ikke du kan få fingrene i en bisidder med check på juraen og en person som udstråler myndighed.
En sådan person som med sin udstråling tiltvinger sig respekt.

Hvis du bliver ved med at dukke dig når de truer så bliver det ikke bedre, det er jeg overbevist om, din kommune eller sagsbehandler misbruger sin magt og det stopper efter min overbevisning først når du begynder at kræve at de opfører sig ordentligt.

1. optag alle samtaler
2. medbring myndig bisidder til alle samtaler hvis muligt
3. anmod om aktindsigt
4. klag over dårlig behandling, her vil bevis i form af optagelse være godt
5. hvis du er i tvivl om noget, så skriv til din sagsbehandler/sagsmishandler og kræv en nærmere forklaring, i dette tilfælde om hvad det er der er de undersøger.
Nørd er ikke logget ind   Besvar med citat