Se enkelt indlæg
Gammel 18-06-2013, 21:57   #8
Jasv
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 31-05 2012
Indlæg: 77
Styrke: 12
Jasv er ny på vejen
Ved du, hvori uenigheden bestod mellem sagsbehandleren og Rehabiliteringsteamet? Du skriver, at din sagsbehandler er på din side. Du kunne prøve at ringe i morgen og spørge din sagsbehandler, hvori uenigheden helt konkret bestod, og hvad sagsbehandleren mener, der mangler.

Min bror er netop tilkendt FTP. Her brugte vi min brors sagsbehandler som sparringspartner. Hun fortalte, at der var meget dokumentation i sagen, men hvordan han havde det i dagligdagen og reelt klarede denne, stod der ikke så meget om.
Nu er jeg så heldig at være ansat på et hospital, så en speciallæge der inden for relevante område kiggede min brors sag igennem og fandt manglerne, således at vi partshøringen kunne fremsende udskrifter fra Sundhedsstyrelsen, Osteoporoseforeningen m.m., der bakkede op om min brors funktionsniveau.
Samtidig hermed skrev min bror ned, hvordan hans døgn forløb, og læste det op ved mødet med Rehabiliteringsteamet. Og de endte med at indstille til FTP, og det uden at sende ham ud i et ressourceforløb forinden, idet de, som de skrev "frygtede for yderligere skader".

Så jeg vil anbefale kontakt til din sagsbehandler, hvis du er tryg herved, for at finde ud af, hvori uenigheden helt konkret bestod, så du kan målrette dine kommentarer til Rehabiliteringsplanens forberedende del og samtidig finde links til myndigheder, der bakker op om den situation, du står i i dag, så det ikke kun er noget, du påstår.

Held og lykke.
Jasv er ikke logget ind   Besvar med citat