Se enkelt indlæg
Gammel 12-11-2006, 13:02   #6
bantam
Banned
 
Tilmeldingsdato: 04-12 2005
Indlæg: 92
Styrke: 0
bantam er ny på vejen
RE: Har Brug For Hjælp !

Hej spedersen

Ja jeg må da sige det er en slem omgang du der har været igennem, og håber for dig at du får den fornødne hjælp, evt. ved hjælp af de råd andre her har givet dig.

Jeg KAN altså heller ikke lade være at komme med en kommentar til dette fra losuma.

CITAT
Får du heller intet ud af det, hvilket jeg nu er helt overbevist om at du gør, så går du bare ind på fx en lufthavn, og begynder at sige at du skal leje et fly til fx USA og at det gælder landets sikkerhed... og opdigter ellers nogle sjove ting og sager i kølvandet (i det hele taget bare vær opfindsom... husk at holde masken) så lover jeg dig at du bliver taget alvorligt, dog kan du resikere en indlæggelse, men på den anden side, så får du hjælp.
CITAT SLUT:

Det MÅ DU ABSOLUT IKKE gøre, da du jo som isch også er inde på gøre din situation meget værre.

Med de stramninger af terrorlovene der er igang i DK, kan det få meget alv. konsekvenser at "spøge" med sikkerheden, og du kan risikere en enda langvarig fængselstraf, hvis det opfattes som forsøg på terror hvad du jo ikke kan vide om de vil.

Så helt sikkert LAD VÆRE med sådan noget, det lyder altså i mine ører grotesk at nogle udnytter sin sygdom på den måde at måske forskrække andre mennesker, som måske så også får psykiske problemer

Mvh

Bantam
bantam er ikke logget ind   Besvar med citat