Se enkelt indlæg
Gammel 05-01-2016, 22:45   #1
annech
Afhængigheds tegn af K10
 
Tilmeldingsdato: 02-10 2011
Indlæg: 329
Blog Indlæg: 2
Styrke: 13
annech er ny på vejen
forældremyndighed og samvær. ??

Hej til jer

Jeg har lige et spørgsmål jeg ikke har kunne finde svar på,på statsamtets hjemmeside m.m mit spørgsmål ligger i at jeg er lige blevet skilt. og ja,tingene er ikke så pæne lige nu. ( men jeg tror nu heller ikke der findes mange pæne skilsmisser. ) Min ex. har været utro gennem længere tid.
vi var på statsamtet 17/12 2015. og der er blevet fastsat så jeg har vores datter i lige" weekender og min ex. i ulige" weekender.

min datter er 13 år gl. og må jo bestemme mange ting selv grundet 12 års reglen. min ex har ikke set hende ret meget siden skilsmissen kom. den kom i starten af August i 2015. hun har kun været sammen med sin far en" weekend siden og det var i september. og ellers max 2-3 timer over 6-7 gange siden. ( hans valg. ) hun sagde her den anden dag at hun godt kunne tænke sig et fritidsjob og vi gik så på nettet og dagen efter er hun så heldig at have skoret sig et job som reklamebud. og det er jo virkelig" en optur for hende. og ikke mindst det med at det jo giver noget selvtillid hos hende. min ex. bor på Langeland lige pt. vi bor i Aalborg.
hun har så af eget" valg selv sagt at han først skal have afvide at hun har fået job næste gang de skal ses. det skal de først til Febuar. og hun starter på jobbet den 15/1 nu her. hun skal gå med reklamerne hver Onsdag og Lørdag.

kan han godt tvinge hende ud af Aalborg til Langeland og kræve-tvinge hende til at tage fri fra arbejdet så de kan være sammen ???
han vil nemlig have hende til at være sammen med sin nye kæreste. sv...
kæresten er sv...ts kammerats ex. kone. og det skal nok blive godt.

( man siger jo i en u skreven regl. ) at venner og venninders ex.er holder man sig fra.. Mvh. Anne-christine.

ps. det skal dertil siges at vores datter i forvejen godt kender hans nye kæreste grundet det jo var en tidligere".. FÆLLES VEN-VENINDE. plus at han sagde til hende at hvis hun ikke ville være sammen med hende skulle hun ikke regne med at se meget til hendes far.

Sidst redigeret af annech; 05-01-2016 kl. 22:57.
annech er ikke logget ind