Se enkelt indlæg
Gammel 16-08-2011, 11:01   #17
PiaL
Afhængigheds tegn af K10
 
Tilmeldingsdato: 18-05 2010
Indlæg: 394
Styrke: 14
PiaL er rigtig godt på vej
Citat:
Oprindeligt indsendt af hboegelund Se meddelelser
Men må jeg spørge hvornår det for dig (OG i andre også) blev så slemt at det gav store begrænsninger?? For i er jo 40 plus de af jer der har fået pension...
Jeg tror, at jeg mærkede de første meget store begrænsninger omkring de 30 år (bortset fra bækkenløsningen, som var noget før), og så er det gået nedad siden. Først ingen store løft, så intet havearbejde, så ingen styrketræning mere, så måtte jeg holde op med at cykle osv. Hvis jeg skal være helt ærlig, så skulle jeg have haft fleksjob for minimum 8 år siden - dvs midt/sidst i 30'erne. Måske før... det er svært at sige. Svært at huske, fordi jeg har levet med så mange smerter i så mange år.

Har lige være på weekend i en storby sammen med min voksne datter. Hun har sørget for alt praktisk, inkl. at køre mig i kørestolen, og på vej hjem sagde hun til mig: "Det er ligesom at være afsted, da jeg var barn - du bliver slet ikke træt på den måde". Og hun har helt ret. Når jeg kan sidde i kørestolen (og iført mine bandager), kan jeg godt holde til at være afsted. Og det er afsindigt mange år siden, jeg kunne være afsted mere end et par timer uden at blive helt ødelagt, og derfor sur og indadvendt...
__________________

Mange hilsener
Pia

not much is so much more than nothing
PiaL er ikke logget ind   Besvar med citat