Se enkelt indlæg
Gammel 07-02-2014, 22:42   #17
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af MissF Se meddelelser
Jeg har ikke set på den vinkel. Har i mange år haft fordøjelsesproblemer i perioder. Dog ikke på grund af smertesrillende piller, da jeg er meget forsigtig. Dette var noget af det første jeg blev opmærksom på hos Hovedpineklinikken i 2003. Men, vil gå ind i det og se hvad jeg kan gøre.

Noget råd til hvordan jeg kan undgå Klinik for funktionel lidelse, uden at miste sygedagpenge/forsikring?

Hilsen
MissF
Jeg har ikke nogle gode råd m.h.t. at undgå klinik for funktionel lidelse, men jeg kan se, at andre kommer med nogle bud vedr. dette.

Men hvis dine spændinger sidder i nakke/baghoved, og du jævnligt/ofte har hård mave/forstoppelse, så er der en chance for, at du helt kan slippe af med dine spændinger.
Spændinger/smerter i baghovedet hænger meget ofte sammen med fordøjelsesproblemer.

Den bedste, og mest effektive, behandling er zoneterapi, men det er vigtigt, at zoneterapeuten er grundig med, at bearbejde lymfesystemet, udover fordøjelsessystemet selvfølgelig.
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat