Se enkelt indlæg
Gammel 13-11-2015, 17:42   #13
Tristan .
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 08-04 2015
Indlæg: 127
Styrke: 0
Tristan . er ny på vejen
Tak for svar og link, meget brugbart, føler mig klar til at møde systemet for alvor.

Ask/ fors. vil umiddelbart ikke betale for medicin og behandlinger, men kvitteringer er gemt.

SB ved fagforening havde svaret på det jeg spurgte om, altså generelt, uden at skele til min sag, de misforståelser er nu ryddet af vejen og er nu sikker på hun arbejder for min sag. Ellers var hun i øvrigt bare sat af.

Aner ikke hvad min læge syntes/tror/mener. Jeg ser ham nærmest kun når jeg virkelig skal ! ( lang historie ). Men ikke hans skyld, han er ny for mig, den gamle gik på pension. Men han ved godt fys ikke hjalp på mig, tværtimod.

Var hos jobcenter d. 20-10-15 . Var ved at forklare at jeg helst ville i virksomhedspraktik tæt på da jeg havde bøvl med at køre, da han afbrød mig og sagde at jeg altså godt kunne arbejde lidt samtidig med jeg fik førtidspension, og var det han ville arbejde for hvis jeg fik " gode " papirer med fra Middelfart rygcenter.

Jeg har nu været i Middelfart og dommen er : Der nedtones resultatforventninger mht. operation, og der vil med stor sandsynligvis påregnes markant reduktion i funktionsevne fremover uanset operation eller ej.

Det med at være heldig skal nogle nok sætte i perspektiv. Jeg elskede mit arbejde som taxichauffør hvor jeg hjalp hr og fru Jensen ud over alle grænser, satte dem i deres yndlingsstol og tog skoene af dem, tændte tvet osv.

Jeg har altid elsket heste og redet meget, har 2 nu som jeg græder når jeg skal lave annonce på dem, kan sørme ikke sælge dem.

Jeg har et barnebarn som jeg på ingen måder kan passe, hun er 2,5 år . Heldigvis kommer de tit forbi.

Men er MIT liv.
Tristan . er ikke logget ind   Besvar med citat